سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه ادبی با موضوع دوچرخه بین کودکان در پل‌دختر

به مناسبت هفته ملی کودک مسابقه ادبی با موضوع دوچرخه بین کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پلدختر برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مسابقه ادبی با موضوع دوچرخه با حضور مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارکنان آن، مدیر، معلمان دبستان و دانش‌آموزان دخترانه شهید کاظمی (آ)، روسای اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور کتابخانه‌های عمومی، شورای بخش مرکزی و هیات دوچرخه‌سواری در کانون پرورش فکری پل‌دختر برگزار شد.

در این مسابقه کودکان و نوجوانان پیرامون شناخت، درک و رابطه خود با دوچرخه به‌عنوان وسیله‌ای ورزشی تفریحی، زیست‌محیطی و دوچرخه‌سواری متن‌های ادبی خود را ارائه دادند.

مسئول کانون پرورش فکری و نوجوانان پل‌دختر در این مراسم گفت: برگزاری این‌گونه مسابقات ادبی با موضوعات مختلف و ایستگاه‌های نقاشی به پرورش و رشد خلاقیت و ذهن کودکان و نوجوانان مؤثر و زندگی آینده آنان را ارتقا می‌بخشد.

بتول شریف‌زاده با تشریح برنامه‌های در حال اجرای کانون پرورش فکری در سطح شهرستان افزود: به خاطر جایگاه دوچرخه‌سواری نزد کودکان و نوجوانان این کانون یک روز از برنامه هفته کودک را با همکاری هیات دوچرخه‌سواری پل‌دختر به این مسابقه اختصاص داد.

غلام‌رضا محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پل‌دختر گفت: برگزاری این‌گونه مسابقات مانند دوچرخه‌سواری باعث ارتقا رشد فکری و شکوفایی استعداد‌های نهفته کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان جامعه می‌شود.

در ادامه علی‌محمد قهرمانی رئیس اداره امور کتابخانه‌های عمومی پل‌دختر نیز بیان کرد: دوچرخه از آن دسته از وسایل بازی است که می‌تواند مانند کتاب و قصه‌گویی نقش ویژه‌ای در ایجاد سرگرمی و ارتقا رشد فکری کودکان مؤثر باشد.

در این مراسم از سوی هیات دوچرخه‌سواری شهرستان به ۵ نفر از اعضای برگزیده کودک و نوجوان در این مسابقه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/د

برگزاری مسابقه ادبی با موضوع دوچرخه بین کودکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.