سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رند پال: در صورت دست داشتن عربستان در ماجرای ناپدید شدن خاشقجی، صادرات سلاح را به این کشور متوقف می‌کنیم

یک سناتور آمریکایی اعلام کرد در صورت اثبات ارتباط میان عربستان و ناپدید شدن روزنامه‌نگار سعودی، کنگره را به رأی‌گیری درباره توقف فروش سلاح به این کشور وادار خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی هیل، رند پال، سناتور آمریکایی اعلام کرد در صورت اثبات ارتباط میان عربستان و ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سعودی‌تبار واشنگتن پست در شهر استانبول ترکیه، کنگره را به رأی‌گیری درباره توقف فورش سلاح به این کشور وادار خواهد کرد.

رند پال در این باره گفت اگر آنها (سعودی ها) مسئول مرگ این روزنامه نگار منتقد به سیاست های حکومت سعودی باشند و یا حتی اگر نشانه ای دال بر دخالت آنها در این ماجرا وجود داشته باشد، ما باید ارسال سلاح برای آنها را متوقف کنیم.

این سناتور آمریکایی با اشاره به اینکه کنگره را به رأی گیری درباره توقف فروش سلاح به عربستان وادار خواهد کرد، افزود عربستان سعودی یکی از نقاط اختلاف میان او و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
تاریخ انقضاء بن سلمان با آمریکایی
رضا
۰۸:۴۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
داداش رند پال جان دنیا دیگر نوکر شما آمریکائیها نخواهد شد آیا ندیدی رجال سیاسی جهان از تمام کره زمین چگونه به ادعاها و عوامفریبی شما آمریکائیها در مجمع جهانی و بین المللی سازمان ملل به رئیس تان خندیدند و شما را با آن رئیس حقه بازتان مسخره کردند؟؟ بر هیچ کس در کره ارض پوشیده نیست که متحد و عبد ذلیل شما آمریکائیها عربستان است.....