سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون لاوروف: از حملات سایبری انگلیس علیه مسکو انتقام سختی خواهیم گرفت

معاون وزیر خارجه روسیه با تأکید بر اینکه این کشور برای دفع حملات سایبری انگلیس آمادگی کامل دارد، به لندن هشدار داد در صورت وقوع چنین حملاتی، مسکو انتقام سختی خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری روسی تاس، «اولگ سیرومولوتف» معاون سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، امروز (سه شنبه) اعلام کرد روسیه برای مقابله با هر گونه حمله احتمالی سایبری از سوی انگلیس آمادگی کامل دارد. سیرومولوتف به انگلیس هشدار داد در صورت وقوع چنین حملاتی، مسکو قطعاً از این کشور انتقام سختی خواهد گرفت.

معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز در گفتگو با خبرگزاری تاس، اظهار کرد: من درباره این موضوع (احتمال حملات سایبری انگلیس علیه روسیه) اطلاعی ندارم. اما اگر آنها (انگلیسی ها) دست به این حملات بزنند، ما با اقدام متقابل شدیدی به آن پاسخ خواهیم داد. ما برای دفع حملات سایبری آنها آمادگی داریم.

روزنامه ساندی تایمز یکشنبه در گزارشی به نقل از مقامات بلندپایه امنیتی انگلیس نوشت وزارت دفاع این کشور امکان انجام حملات سایبری علیه روسیه را به منظور قطع برق در این کشور، در پاسخ به آنچه اقدامات هکری روسیه خوانده شده، مدنظر قرار داده و به همین منظور، لندن اکنون به دنبال گسترش توانایی‌های بالقوه سایبری خود است.

انتهای پیام/

هشدار معاون لاوروف به انگلیس درباره پیامدهای حملات سایبری علیه روسیه

برچسب ها: روسیه ، انگلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.