سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد 5 برابری کشف کالای قاچاق در نطنز

فرمانده انتظامی نطنز از رشد 5 برابری کشف کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت : در نیمه نخست امسال کالای قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی هادیان فرمانده انتظامی نطنز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد : شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس مقتدر امین مردم» است نامیده شده است و نامگذاری این شعار بسیار اهمیت دارد چرا که پلیس جمهوری اسلامی در عین اقتدار خود در برخورد با مجرمان مورد وثوق عامه مردم نیز هست.

وی افزود : در این هفته ویژه‌برنامه‌های بسیاری به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان برگزار شد که ازجمله سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ، صبحگاه مشترک، دیدار مردمی ، دیدار با مسؤولان شهرستان ، غبارروبی گلزار شهدا ، ارائه مشاوره ، غبارروبی گلزار شهدا و حضور در مدارس به‌منظور آگاه‌سازی دانش آموزان در خصوص آسیب‌های اجتماعی ازجمله برنامه‌های نیرو در این هفته بوده است.

فرمانده انتظامی نطنز از رشد 5 برابری افزایش کشف کالای قاچاق در مبادی عبوری شهرستان و خود شهرستان خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال 12 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

وی گفت: در خصوص قاچاق کالا متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات قضایی شدند که میزان بازداشتی‌ها نسبت به سال قبل هم 50 درصد رشد داشته است.

هادیان با اشاره به رشد 20 درصدی اجرای طرح‌های پیشگیری اجتماعی در شهرستان نطنز خاطرنشان کرد : بدون شک آگاهی بخشی به جامعه در خصوص آسیب‌های اجتماعی مانند مواد مخدر بسیار می‌تواند راه گشا باشد و ما نیز به این امر توجه ویژه داریم.

انتهای پیام/م

 رشد 20 درصدی اجرای طرح‌های پیشگیری اجتماعی در شهرستان نطنز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.