سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرانوند: حضور تیم‌های ملی فوتبال بزرگ در ایران سخت است/ ملی پوشان با هم رفیق هستند

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تیم‌های ملی بزرگ‌ سخت است به تهران بیایند و با ما بازی کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: خدا را شکر امروز تیم ما کامل شد و با شرایط خیلی خوبی تمرین می‌کنیم. صبح و بعد از ظهر تمرین داریم و امیدوارم یک بازی خیلی خوب داشته باشیم.

او ادامه داد: پس از جام جهانی روسیه نخستین بار است که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم. امیدوارم هواداران هم از دیدار با تیم ملی فوتبال بولیوی استقبال کنند. ۲ ماه و نیم دیگر بازی هایمان در جام ملت‌های آسیا شروع می‌شود و امیدوارم با حمایت هواداران در بازی با بولیوی، با روحیه بالایی کارمان را ادامه دهیم.

بیرانوند درباره تاثیر دیدار تدارکاتی با تیم‌هایی مانند بولیوی و ترینیداد و توباگو روی آماده سازی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: قبل از جام جهانی هم با تیم‌هایی مانند بولیوی بازی کردیم و بی شک برای تیم‌های بزرگ‌تر سخت است به تهران بیایند و با ما بازی کنند. مجبور هستیم با این تیم‌ها بازی کنیم، اما بی شک بازی با بولیوی هم می‌تواند به ما کمک کند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره قدرت تیم بولیوی بیان کرد: به نظر من تیم خیلی خوبی است و فکر می‌کنم با برزیل صفر بر صفر کرده و به آرژانتین ۲ بر صفر باخته است. هواداران باید در این بازی از ما حمایت کنند چرا که بولیوی یکی از بهترین تیم‌هایی است که تاکنون به ورزشگاه آزادی آمده است.

او درباره اینکه با توجه به مطرح شدن بحث‌هایی درباره احتمال حضورش به عنوان ۳ نامزد جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۸ تا چه اندازه درخشش او در جام جهانی در این‌امر تاثیر گذار بوده گفت: من هم مانند تمام بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند تمام سعی و تلاش خودم را انجام می‌دهم که روز به روز بهتر بشوم و از کادرفنی چیز‌های بیشتری یاد بگیرم. امیدوارم با ادامه دادن این روند خوب به تیم ملی ایران کمک کنم.

بیرانوند درباره رقابت بین دروازه بان‌های تیم ملی ایران اظهار داشت: همه با هم دوست هستیم و رقابت خوبی هم داریم. این امر به تیم ملی کمک می‌کند و هر شخصی بتواند در چارچوب دروازه تیم ملی قرار بگیرد برای سایر نفرات هم جای افتخار دارد. تمریناتمان را ادامه می‌دهیم و هرچه نظر کادرفنی باشد اتفاق می‌افتاد. هرکس درون دروازه قرار بگیرد دعا می‌کنیم از دروازه تیم ملی محافظت کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.