سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفوری: سبک بازی بولیوی شبیه تیم‌های ملی آسیا است

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: سبک بازی بولیوی شبیه تیم‌های آسیایی است و بازی با این تیم به هماهنگی بیشتر ما کمک می‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره  تمرینات تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: تقریبا با رسیدن تمام بازیکنان تیم ما تکمیل شده است و تاکنون تمرینات خوبی داشته ایم. امیدوارم در ادامه با یک بازی خوب تدارکاتی اردوی خود را به پایان برسانیم.

او درباره تاثیر دیدار تدارکاتی با بولیوی در روند آماده سازی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا گفت: هرچند یکی از بازی‌های فیفادی را از دست دادیم، اما باز هم دیدار با بولیوی به ما کمک می‌کند. هرچه بازی‌های تدارکاتی بیشتر باشد بازیکنان هماهنگ‌تر می‌شوند و می‌توانند برای جام ملت‌ها به آمادگی برسند.

او درباره اینکه آیا با برگزاری بازی با بولیوی می‌توان برای تیم‌های آسیایی شبیه سازی کرد یا خیر، گفت: بولیوی تا حدی شبیه تیم‌های آسیایی است، اما بازی با هر تیمی برای تیم ملی مفید است چراکه بازیکنان کنار هم قرار می‌گیرند و فرصتی است تا به هماهنگی و آمادگی بهتری برسند.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره انگیزه هایش برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: همیشه برای تیم ملی تمام تلاشم را انجام می‌دهم و سعی دارم در تمرینات خودم را نشان دهم تا نظر کادرفنی را جلب کرده و بازی کنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.