سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های هراز و سوادکوه

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های هراز و سوادکوه به دلیل عملیات کارگاهی جاده‌ای در این محور‌ها خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده هراز خبر داد و گفت: به منظور انجام عملیات کارگاهی محدودیت‌های ترافیکی در این جاده نیز به اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ قدمی گفت: به همین منظور در حد فاصل ۵۰ تا ۵۱ کیلو متر از این جاده از ۱۵ مهرماه تا ۳۰ مهرماه روز‌های شنبه از ساعت ۱۲ تا ۵ بعد از ظهر و در روز‌های یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۵ بعد از ظهر و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر هرهفته به جز ایام تعطیل رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه محدودیت‌های تردد اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محدوده اجرای عملیات در زمان‌های یاد شده مسدود خواهد بود گفت: رفت و آمد همزمان با اجرای عملیات با رعایت جوانب احتیاط از کنار گذر‌های احداثی انجام خواهد شد.

سرهنگ قدمی از انسداد تونل شماره یک در گردنه امام زاده هاشم جاده هراز خبر داد و افزود: به منظور عملیات بازسازی و بازگشایی مسیر آب کانال‌های دوطرف تونل شماره ۱ این جاده در محدوده کیلومتر ۱۰۳ تا ۱۰۴ از ۱۵ تا ۳۰ مهرماه همه روزه به صورت ۲۴ ساعته به غیر از ایامی که شرایط جوی هوا نامناسب باشد و تعطیلات چند روزه و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات مسدود خواهد بود.

وی گفت : به منظور عملیات کارگاهی در حد فاصل سوادکوه تا دوآب به طول ۴۰ کیلومتر از دیروز دوشنبه ۱۶ مهرماه تا روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه محدودیت ترافیکی به اجرا  در آمد .

رئیس پلیس راه مازندران گفت : دراین مدت این مدت این از ساعت ۱۲ تا ۵ بعد از ظهر روز شنبه و ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر روز‌های یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر روز چهارشنبه به استثنای ایام تعطیل رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مسدود است.

سرهنگ قدمی  با اشاره به اینکه رفت و آمد در این محدوده از جاده قدیم هراز در محدوده گردنه امام زاده هاشم انجام خواهد شد، از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام /ر

اعلام محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.