سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا ۹۷ آغاز شد

ثبت‌نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا از امروز آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثبت نام اینترنتی جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا سال ۹۷، از امروز مورخ ۹۷/۰۷/۱۷ بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه آغاز شد.

تمام داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به شرکت در آزمون مذکور می‌توانند با مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت نام، در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان، باید با مراجعه به سامانه مذکور و پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت اینترنتی، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نامی اقدام و در پایان، کد رهگیری ثبت نام را دریافت و نزد خود نگهداری کنند. فرآیند ثبت نام، تا قبل از دریافت کد رهگیری ناقص و بلااثر است.

لازم به ذکر است؛ وجه پرداختی به عنوان هزینه ثبت نام، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد، لذا لازم است داوطلبان در ثبت نام و پرداخت هزینه دقت لازم به عمل آورند.

داوطلبانی که سابقه قبولی در مصاحبه علمی آزمون‌های گذشته (اعم از جذب عمومی، اختصاصی، مناطق محروم، شورای حل اختلاف و.) داشته باشند و پرونده ایشان در مراحل مختلف از جمله آزمون شخصیت، گزینش و کارآموزی در جریان باشد، حق ثبت نام و شرکت در این فرآیند را نخواهند داشت و چنانچه داوطلبی برخلاف این مقرره اقدام کند، ثبت نام وی کأن لم یکن تلقی می‌شود و وجه پرداختی به هیچ عنوان به وی مسترد نخواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
100 هزار تومان زیاد نیست