سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربستان سرانجام اجازه بازرسی از کنسولگری خود در استانبول را داد

با گذشت یک هفته از ناپدید شدن روزنامه‌نگار مخالف عربستانی در ترکیه، عربستان برای همکاری در بازرسی کنسولگری این کشور در استانبول اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، در پی ناپدید شدن جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار مشهور عربستانی،  در استانبول، وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد عربستان برای همکاری در بازرسی کنسولگری این کشور در استانبول اعلام آمادگی کرده است.

دادستان کل ترکیه روز گذشته خواستار تفتیش کنسولگری عربستان در استانبول شد.

از سوی دیگر، رسانه‌های ترکیه‌ای فاش کردند کنسولگری عربستان در استانبول، در روز ناپدید شدن جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار مشهور عربستانی، به محافظان ترکیه‌ای این کنسولگری مرخصی داده بود.

خاشقجی دوم اکتبر درست از زمانی که وارد کنسولگری کشورش در استانبول شد، ناپدید شده است و دیگر خبری از او در دست نیست. مقامات سعودی ادعا می‌کنند این روزنامه‌نگار منتقد ۵۹ ساله ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول را ترک کرده است. این در حالی است که مسئولان پلیس ترکیه می‌گویند این روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول کشته شده است.

شایان ذکر است، کنسولگری عربستان در استانبول پس از یک هفته در‌ها را به روی خبرنگاران رویترز باز کرد تا نشان دهد که خاشقجی در این ساختمان حضور نداشته و گزارش‌ها درباره ربوده شدن او بی‌اساس است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
حالا هزارو یک نوع فیلم بازی میکنند ترکیه ای ها وعربستانی ها
دسشون تو دست همه مثل حمایتشان از داعش