سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸۶ واحد صنعتی در اثر زلزله خسارت دیدند

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:برخی بانکها شرایط ویژه برای زلزله زدگان را در نظر نمی گیرند و این مانعی برای پرداخت تسهیلات به این واحدها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محسن رستمی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه  با بیان اینکه تعداد ۱۸۶ واحد در این مناطق خسارت دیده اند که ۳۴ واحد آن به میزان ۶۵۰ میلیارد ریال در کرمانشاه است گفت:قبل از زلزله ۱۳۳ واحد فعال و ۵۳ واحد غیر فعال داشتیم که اکنون تعداد واحدهای فعال به ۱۵۲ واحد رسیده است و می توان گفت از تهدید زلزله به عنوان یک فرصت استفاده کردند.

وی  افزود: تعداد ۱۱۵ واحد صنعتی با بدهی ۳۶۶ میلیارد تومان نیازمند امهال هستند و ۱۲۴ واحد با مبلغ ۳۳۱ میلیارد تومان درخواست تسهیلات دارند.

وی ادامه داد: از تعداد ۱۲۴ درخواست تسهیلات تا کنون ۳۱ مورد با رقم ۲۰ میلیارد تومان مصوب شده که ۲۱ مورد با ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان منجر به عقد قرارداد و ۷ مورد در مرحله نهایی هستند.

رستمی همچنین گفت: تعداد ۶۰ واحد صنعتی در سرپل ذهاب، براثر زلزله دچار خسارت شدند که از این تعداد ۴۹ واحد برای دریافت تسهیلات به ارزش ۱۲۴ میلیارد تومان و اشتغال ۷۱۴ نفر ثبت نام کرده اند  از این ۴۹ مورد درخواست ۲۲ مورد پرداخت تسهیلات مصوب و۱۴ مورد نیز منجر به پرداخت شده است.


انتهای  پیام/ز

 

۱۱۵ واحد صنعتی با بدهی ۳۶۶ میلیارد تومان نیازمند امهال هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.