سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس خبر داد؛

دستگیری متخلفان شکار در استان فارس

۸ متخلف شکار با حمل سلاح های غیر مجاز در شهرستان‌های فارس دستگیر شدند.

سعید محمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: روز گذشته ماموران یگان محیط زیست فارس در سه منطقه از مناطق تحت مدیریت محیط زیست فارس در شهرستان‌های لار، کازرون، لامرد، خنج و در پارک ملی بمو، ۸ متخلف را به دام انداختند.

محمودی ادامه داد: ماموران یگان حفاظت پارک ملی بمو یک شکارچی متخلف مسلح را در پارک ملی بمو دستگیر کردند.

وی افزود: از این متخلف یک قبضه اسلحه جنگی ژ-۳ خور غیرمجاز دوربین دار، کوله پشتی، گوشی موبایل،۳دستگاه بیسیم، پروژکتور، دوربین شکاری کشف و ضبط شد.

محمودی اظهار کرد: همچنین در دو عملیات دیگری ماموران حفاظت اداره محیط زیست کازرون سه متخلف را که اقدام به قطع دو اصله درخت در منطقه سرمشهد کرده بود دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون با همکاری نیروی انتظامی شهرستان، از این متخلفان یک دستگاه اره برقی دو قبضه اسلحه (یک قبضه اسلحه دولول و یک قبضه pcp) به همراه ۴ قطعه کبوتر کشف و ضبط کردند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: نیرو‌های یگان محیط زیست لارستان یک شکارچی را در مناطق آزاد این شهرستان دستگیر و از این متخلف یک قبضه اسلحه ساچمه زنی تک لول نخجیر، مقادیری فشنگ و لاشه شش قطعه تیهو و قمری کشف و ضبط کردند.

محمودی اظهار داشت: در شهرستان خنج نیز محیط بانان در منطقه شکار ممنوع بناب موفق به دستگیری سه نفر متخلف شکار و صید و کشف دو قبضه سلاح سوزنی و دوربین دوچشم به همراه یک حلقه قطار فشنگ و ابزار و ادوات شکار شدند.

وی تصریح کرد: در شهرستان لامرد نیز شکارچی پرندگان در ابتدای اقدام به شکار متوقف شد و از وی یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دو لول کشف و ضبط شد.

محمودی اضافه کرد: دو دستگاه خودرو نیسان و پراید این متخلفان هم توقیف شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس تصریح کرد: متخلفان برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/ر

شکارچیان غیرمجاز در تور محیط بانان فارس

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.