سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت 95 درصدی ساخت تصفیه خانه آب مهاباد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری مهاباد گفت: تصفیه خانه مهاباد با بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی اکنون در مرحله تست زنی است و در کمتر از 2 ماه دیگر آماده بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مدیر امور آب و فاضلاب شهری مهاباد گفت: تصفیه خانه مهاباد با بیش از 500 میلیارد ریال هزینه شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی به مرحله بهره برداری رسیده است.

محمد معروفی اضافه کرد: این تصفیه خانه در چهار فاز مختلف قبل از بهره برداری باید تست و پس از تایید نهایی به شبکه آبرسانی شهری وصل شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری مهاباد گفت: مراحل آزمایش تصفیه خانه آب این شهر آغاز شده و جواب آزمون فاز نخست آن موفقیت آمیز بوده است.

وی بیان کرد: با افتتاح این تصفیه خانه ظرفیت آبرسانی به شبکه آب شهری برای بیش از 290 هزار نفر جمعیت شهری مهاباد در افق سال 1420 فراهم می شود.

وی ادامه داد: این تصفیه خانه توانایی تزریق 750 لیتر آب در ثانیه به شبکه دارد در حالی که این مقدار در تصفیه خانه قدیم کمتر از 580 لیتر در ثانیه بود.

وی همچنین از تکمیل ساخت برج آبگیر مهاباد با 140 میلیارد ریال هزینه خبر داد و اضافه کرد: آب سد از طریق این برج آبگیر به تصفیه خانه شهر منتقل می شود.

انتهای پیام/ع

بهره برداری از تصفیه خانه مهاباد

برچسب ها: آب و فاضلاب ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.