سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی قوه قضاییه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تشکیل دادگاه های ویژه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی/عوامل اصلی اخلال در بازار ارز شناسایی می شوند

حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به آخرین اخبار مفاسد اقتصادی گفت: اخیرا در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و ارزی دادگاه های ویژه تشکیل شده است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  با اشاره به آخرین اخبار مفاسد اقتصادی گفت: اخیرا در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و ارزی دادگاه های ویژه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این دادگاه ها علاوه بر استان تهران در استان های فارس و اصفهان تشکیل شده و در دیگر استان ها نیز توسعه پیدا می کند.

معاون اول قوه قضائیه افزود: هماهنگی های لازم با سیستم های اطلاعاتی ،وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی بیشتر شده است تا عوامل اصلی مخل کننده بازار ارز و سایر مسائل اقتصادی شناسایی شوند.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: در مرحله اول ناگزیر بودیم عناصر غیر اصلی را شناسایی و دستگیرکنیم  که بیش تر این افرادنیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در مجموع بیش از ۵۰ نفر در بازداشت هستند و برخی از افراد نیز با وثیقه آزاد شده اند.

حجت الاسلام اژه ای افزود: اصرار ما بر این است که نیروهای امنیتی و نیروی انتظامی کمک کنند تا عوامل اصلی و آن عناصری که مخل اصلی هستند شناسایی و معرفی شوند.

وی یادآور شد: اگر عناصر اصلی شناسایی شوند در دستگاه قضا تاثیر به سزایی خواهد داشت و اعتماد مردم به این دستگاه بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/س

سفر سخنگوی قوه قضاییه به ارومیه

برچسب ها: قوه قضاییه ، نرخ ارز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۳:۱۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
با مفسدان اقتصادی مبارزه کنید . اعدام