سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ارتباطات در مشهد:

همکاری های ایران و ترکمنستان درحوزه فناوری اطلاعات باید تقویت شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:همکاری های ایران و ترکمنستان درحوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باید تقویت شود.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات که به منظور سفری به ترکمنستان صبح امروز وارد مشهد شد در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: نزدیکتر شدن روابط و همکاری های بین دو کشور همسایه یعنی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان بویژه در حوزه ارتباطات و فناوری از جمله موضوعاتی است که نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: هدف از سفر به ترکمنستان شرکت در کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مخابرات با عنوان "ترکمن تل-۲۰۱۸" است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد:با وجود همسایگی دو کشور  جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان، اما در حوزه حمل و نقلی و ارتباطات به نوعی از هم فاصله داریم و باید د این راستا بیشتر تلاش شود ، در این راستا توسعه وتقویت این بخش و تسهیل روابط فیزیکی و ارتباطی بین دو کشور در توسعه مناسبات در سایر بخش ها مهم و ضروری است وباید تلاش شود این حوزه به شکلی مناسبی تقویت شود.

در این دیدار استاندار خراسان رضوی نیز اظهار کرد:همکاری های مشترک بین دو کشور بویژه در حوزه شکل گیری هاب منطقه ای می تواند اقدامی موثر در تقویت حوزه ارتباطات باشد.

 علی رضا رشیدیان ادامه داد:از نظر سیستم ارتباطی شکل گیری هاب منطقه ای  به نفع هر دو کشور و تلاش ما هم از گذشته بر آن بوده که خدمات و ارتباطات حمل و نقلی و ترانزیتی بین دو کشور بدون وقفه ای تداوم یابد و با قوت هم این سیاست دنبال می شود.

وی تاکید کرد:توسعه همکاری های مشترک اقتصادی در ارتقا مناسبات موثر است و امید است سفر جنابعالی نیز هم به تقویت این زمینه ها منجر شود.

انتهای پیام/ا.س

استاندار خراسان رضوی با وزیر ارتباطات دیدار کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.