سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت:

دانش آموزان سفیران فرهنگ ایثار و شهادت

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: راهیان نور به عنوان یک اقدام ارزشمند فرهنگی می تواند منویات مقام معظم رهبری حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحقق بخشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; فارس شریفی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایلام در مراسم بدرقه اعزام دانش آموزان کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور گفت: راهیان نور یکی از اقدامات ارزشمند، تاثیرگذار و یک پدیده نو در عرصه فرهنگی بوده است.

 

وی، با بیان اینکه راهیان نور در واقع امتداد راه شهیدان، ایثارگران و رزمندگان عزیزی است که 8 سال دفاع مقدس از کیان و استقلال میهن اسلامی دفاع کردند، افزود: شهیدان و جانبازان و رزمندگان از بهترین وجه وجوی خود یعنی جانشان گذشتند و آنرا در طبق اخلاص گذاشته و از سرزمین و شرف کیان اسلامی در برابر دشمنان دفاع کردند.

 

شریفی اضافه کرد: جانفشانی شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس آرامش و امنیت امروز را رقم زده است و باید قدردان این ایثارگری ها و جانفشانی ها باشیم و بهترین قدردانی قدم گذاشتن در راه شهیدان و ادامه دادن آرمان های آنان است.

 

شریفی، شهیدان در امتداد راه عاشورایی در جبهه ها های حق علیه باطل قدم گذاشتند و امروز وظیفه ما به ویژه معلمان و دانش آموزان تداوم راه شهیدان عظیم الشان انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس است و راهیان نور به عنوان یک اقدام ارزشمند فرهنگی می تواند منویات مقام معظم رهبری حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحقق بخشد.

 

وی، ابراز کرد: کاروان راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی به طور قطع تاثیرات بسیار شگرف روحی برای دانش اموزان خواهد داشت و هر کدام از دانش آموزان با نوشتن خاطرات بازدید از این مناطق می توانند خود سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل ای بعدی باشند.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایلام، خاطرنشان کرد: دانش آموزان سعی کنند که در بازدید از مناطق عملیاتی ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس از شهدا الگوگیری کرده و برای مسیر زندگی خود به کار گیرند.

انتهای پیام/اس

 

 

 

اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.