سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۵۳ هزار ماموریت اورژانس ۱۱۵ آذربایجان شرقی

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: کارشناسان این مرکز در ۶ ماهه سالجاری به ۵۳ هزار و ۲۱۷ ماموریت تصادفی و غیر تصادفی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیشترین اعزامی‌ها در سطح شهر تبریز انجام شده است گفت: تعداد ۳۴ هزار و ۵۳۹ ماموریت در شهرستان تبریز و ۱۸ هزار و ۶۷۸ ماموریت در سایر نقاط استان بود.

وی گفت: از ۱۱ هزار و ۷۳۱ ماموریت تصادفی انجام شده، ۵ هزار و ۳۴۴ مورد ماموریت تصادف در شهرستان تبریز و ۶ هزار و ۳۸۷ مورد ماموریت تصادفی در سایر شهرستان‌ها بود.

شادی نیا با اشاره به اینکه کارشناسان مرکز مرگ ۱۶۶ نفر بر اثر شدت سوانح رانندگی در محل را تایید کردند، گفت: ۱۱ هزار و ۵۴۲ مصدوم حوادث رانندگی در این مدت توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند و یک هزار و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

وی اظهارداشت: در این مدت برای ۲ هزار و ۹۸۷ بیمار قلبی و یک هزار و ۴۳۸ بیمار که دچار سکته مغزی شده بود و یک هزار و ۴۲۷ بیمار تنفسی امدادرسانی شده است.

سخنگوس اورژانس آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۲۳۵ نفر به دلیل گاز گرفتگی با مونواکسید کربن مسموم شدند، افزود: ۳ نفر نیز به دلیل مسمومیت با مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

 

انتهای پیام/ش

۵ هزار و ۳۴۴ مورد ماموریت تصادف در شهرستان تبریز

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.