سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد علی الحوثی: کشور‌های متجاوز علیه اقتصاد یمن اعلام جنگ کرده‌اند

رئیس شورای عالی انقلاب یمن از کارشکنی کشور‌های عضو ائتلاف متجاوز سعودی در مسیر راهکار‌های پیشنهادی برای حل بحران ارزش ریال یمن خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، محمدعلی الحوثی رئیس شورای عالی انقلاب یمن گفت: «کشور‌های عضو ائتلاف متجاوز سعودی در مسیر یکی از راهکار‌هایی که ما برای حل بحران ارزش ریال یمن پیشنهاد داده ایم کارشکنی می‌کنند.»

محمدعلی الحوثی گفت: «این راهکار از سازمان‌های بین المللی می‌خواهد مبالغی را که برای کمک به یمن اختصاص می‌یابد به بانک مرکزی یمن در صنعا و نه بانک‌های خصوصی تحویل دهند. متجاوزان می‌خواهند این مبلغ به بانک مرکزی شاخه عدن و نه شاخه صنعا تحویل داده شود.»

وی افزود: «آن‌ها علیه اقتصاد یمن اعلام جنگ کرده اند و آنگونه که ولد الشیخ (فرستاده پیشین سازمان ملل در امور یمن) به صراحت اعلام کرد، به آتش بس اقتصادی پایان داده اند و اکنون نیز در مسیر راه حلی که برای حل مشکلات اقتصادی پیشنهاد داده ایم کارشکنی می‌کنند.»

رئیس شورای عالی انقلاب یمن گفت: «می‌گویند ۱۱.۱۸ میلیادر دلار به یمن کمک کرده اند، این کمک‌ها کجاست؟ در کجا هزینه و خرج شده است؟ چه کسی آن را به غارت برده است؟ چرا این مبلغ به ثبات ارزش ریال کمکی نکرد؟»

انتهای پیام/

کارشکنی ائتلاف سعودی در مسیر راهکار‌های پیشنهادی برای حل بحران ریال یمن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.