سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سرپل ذهاب ،

گورخوابی در بین زلزله زدگان شهرستان سرپل ذهاب وجود ندارد

فرماندار سرپل ذهاب خبر انتشار یافته در برخی از شبکه های اجتماعی و سایت های خبری مبنی بر وجود زندگی گورنشینی یا گورخوابی در بین زلزله زدگان این شهرستان را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت: هم اکنون زلزله زدگان سرپل ذهابی از شرایط اسکان موقت و زندگی در کانکس‌های استاندارد در سطح شهر برخوردارند و در بوستان‌ها، میادین و کمپ‌های مجهز به آب، برق و سرویس‌های بهداشتی استقرار دارند.
وی اضافه کرد : در جوار مزارستان احمد ابن اسحاق نیز حدود ۱۰۰ عدد کانکس مربوط به زلزله زدگان همانند دیگر نقاط شهر وجود دارد و این ربطی به مزارستان ندارد.
به گفته فرماندار سرپل ذهاب، وجود زندگی گورنشینی در این شهرستان به هیچ عنوان صحت ندارد، چون هیچ قبر بازی در سطح شهر نیست و آرامستان نیز جایی برای اسکان زلزله زدگان ندارد.
جمالی نیا افزود : انتشار این مطالب غیرواقعی در واقع در راستای تضعیف خدمات ارائه شده از سوی دولت به زلزله زدگان بوده و این به دور از انصاف است.
وی گفت: تا بازگشت مردم به منازلشان و اتمام بازسازی، اسکان موقت آن‌ها در کانکس‌های استاندارد ادامه دارد و به زلزله زدگان تا عادی شدن شرایط زندگی خدمات متنوعی ارائه می‌شود.
 
 
انتهای پیام/د

تکذیب خبر گورخوابی در سرپل ذهاب

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.