سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار داغ اغذیه فروشی ها / افزایش ناگهانی قیمت ها

رئیس اتحادیه اغذیه و ساندویچ فروشان اصفهان افزیش قیمت مواد اولیه , بازار رقابتی اغذیه فروشی ها وکمیّت و کیفیت های متفاوت را از دلایل افزایش ناگهانی قیمت ها در دو هفته ی اخیر دانست.

سید مصطفی حسینی,رئیس اتحادیه اغذیه و ساندویچ فروشان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص افزایش ناگهانی قیمت اغذیه فروشی ها بیان کرد : علت افزایش تعرفه های اغذیه فروشی ها , افزایش قیمت مواد اولیه به وسیله ی کارخانه ها است.

وی ادامه داد : هنگامی که اغذیه فروشی ها با افزایش قیمت اولیه ای همچون سوسیس ,کالباس ,گوشت , رب گوجه فرنگی , روغن , نوشابه و...روبرو می شوند ، ناچار به بالا بردن قیمت هستند ؛ به طور مثال قیمت نوشابه 3200تومان بوده که به 4500 تومان تغییر کرده که این بخشی از تغییر ناگهانی قیمت ها توسط کارخانه هاست.

رئیس اتحادیه اغذیه و ساندویچ فروشان اصفهان به تاثیر افزایش نرخ ارز بر روی تعرفه های اغذیه فروشی ها اشاره کرد و گفت : افزایش نرخ ارز بر روی افزایش قیمت مواد اولیه ی فست فودها تاثیر گذاشته امّا متاسفانه کاهش نرخ ارز باعث کاهش قیمت آن ها نشده است.علت آن هم این است که برخی از کارخانه ها به دنبال سودجویی هستند وشاید به مرور زمان شاهد تاثیر این کاهش نرخ ارز بر روی مواد اولیه باشیم.

حسینی درمورد نظارت اتحادیه بر روی این موضوع و تفاوت قیمت های اغذیه فروشی ها افزود : ما به طور کامل بر روی تعرفه های آن ها نظارت داریم.

وی افزود : بخشی از این تفاوت قیمت ها به دلیل رقابت است و بخشی دیگر به دلیل کمیّت ,کیفیّت و مواد اولیه ی متفاوتی است که هریک استفاده می کنند ؛ البته اغذیه فروشی ها باید مواد اولیه ای را که مصرف می کنند ، در لیست خود درج کنند و درصورت نیاز برای مشتری توضیح دهند.

رئیس اتحادیه اغذیه و ساندویچ فروشان اصفهان تصریح کرد : ما تا سال 94 نرخ مصوب داشتیم که از آن سال تا به امروز قیمت ها رقابتی شده است.

انتهای پیام/م

 افزایش نرخ ارز بر روی افزایش قیمت مواد اولیه ی فست فودها تاثیر گذاشته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.