سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره بهزیستی نیشابور عنوان کرد:

پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان

رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی نیشابور پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی صدر رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: پنج میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به زنان روستایی، چهار میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال به زنان سرپرست خانوار و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال این تسهیلات به توانبخشی اختصاص یافت.

وی افزود: ۶۲۲ میلیون ریال تسهیلات نیز در قالب کمک هزینه درمان، تحصیلی، تأمین لوازم ضروری و مسکن به خانواده‌ها و دانشجویان تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان پرداخت شد.

رئیس اداره بهزیستی نیشابور با بیان اینکه ۳۱۳ نفر از مددجویان هم طی شش ماهه نخست امسال ۲۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات بیمه کارفرما، خویش فرما، اشتغال، درمان ومعاش دریافت کردند، ادامه داد: ۱ هزار و ۵۲۶ معلول در ۴۱۱ روستای نیشابور از خدمات و هزینه‌های درمانی طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه بهره‌مند و از مجموع سه هزار و ۶۵۰ بیمار پذیرش شده درمراکز ترک اعتیاد این شهرستان نیز ۵۸ نفر بهبود یافته و ۱۵ نفر هم از تسهیلات خوداشتغالی برخوردار شدند.

صدر گفت: برای ۸۰ زوج متقاضی فرزندخواندگی در نیشابور طی همین مدت پرونده تشکیل شده و سرپرستی ۱۱ فرزند به متقاضیان واگذار شد.

انتهای پیام // ف. ش
 

تشکیل پرونده برای ۸۰ زوج متقاضی فرزندخوادگی

برچسب ها: بهزیستی ، مددجویان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.