سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛

نتایج دور چهارم مسابقات پاراآسیایی شطرنج نابینایان

رقابت های دور چهارم شطرنج نابینایان بازی های پاراآسیایی، در بخش استاندارد برگزار شد و پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دور چهارم مسابقات شطرنج بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018 و در بخش آقایان مهدی رومیفرد در گروه b1 نماینده ویتنام را از پیش روی برداشت، عرفان محمدعلیزاده در مقابل نماینده میانمار به تساوی رسید و حسن قدیری، دیگر نماینده کشور میانمار را مغلوب کرد.


در گروه b2 و b3 مجید باقری در برابر حریف قزاقستانی خود به نتیجه تساوی تن داد، علیرضا قورچی بیگی نتیجه را به حریف هندی خود واگذار کرد و امید کریمی نماینده کشور میزبان را شکست داد.


در رقابت های بخش بانوان و در گروه b1 ملیحه صفایی مغلوب رقیب میانماری شد، لیلا زارع زاده حریف ویتنامی خود را از پیش روی برداشت و زهرا محمدی راد از نماینده کشور میانمار شکست خورد.


در رقابت های گروه b2 و b3 بانوان، عاطفه نقوی و فاطمه برقول با نتیجه تساوی میز شطرنج را ترک کردند و فریبا زنده بودی از سد حریفی از هند گذشت.


تا پایان دور چهارم مسابقات، امید کریمی در کلاس b2 و b3 آقایان و عاطفه نقوی در کلاس b2 و b3 بانوان، با سه و نیم امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

صبح امروز و در جریان دور سوم رقابت های شطرنج، 4 برد، 4 شکست و 3 تساوی نصیب شطرنج بازان نابینا و کم بینای کشورمان شده بود.

مسابقات پاراآسیایی شطرنج نابینایان و کم بینایان که برای نخستین بار در این تورنمنت بزرگ برگزار می شود دارای دو بخش استاندارد و سریع است و روز چهارشنبه پس از پایان مسابقات استاندارد، رقابت های سریع آغاز می شود.

مدال های این رشته در هر دو بخش تیمی و انفرادی و در هر دو قسمت استاندارد و سریع توزیع خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

کسب پیروزی‌های متعدد برای نمایندگان شطرنج نابینایان

۹ پیروزی دستاورد شطرنج بازان نابینای کشور در دور نخست

مردای: امیدوارم بتوانیم چهار مدال در شطرنج کسب کنیم


انتهای پیام/

نتایج مسابقات شطرنج اعلام شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.