سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون فوتبال:

گروهی به دنبال ممانعت از حضور پرسپولیس و استقلال در آسیا بودند/با خرید و فروش تیم و انتقال به استان مخالفیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: گروهی به دنبال ممانعت از حضور پرسپولیس و استقلال در آسیا به دلیل بدهی بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور ظهر دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال فارس گفت: عده ای اتهام زدند که پرسپولیس و استقلال بدهکار هستند و آنها را به بازی آسیایی راه ندهید اما ما سندسازی نکردیم و تیم ها راهی آسیا شدند.

وی افزود: برنامه ریزی کردیم تا بخش زیادی از بدهی های این ۲ باشگاه از بین رفت و ۳۶ پرونده بین المللی پرسپولیس به نتیجه مثبت رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور تاکید کرد: پرسپولیس بدهی خاصی امروز ندارد اما اگر مانع از حضور آنها در آسیا شده بودیم تاسف می خوردیم زیرا شاهد موفقیت های این تیم هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور تاکید کرد: گسترش فوتبال خیابانی بسیار مهم است زیرا رشد فوتبال از زمین های خاکی و فوتبال خیابانی است.

وی تصریح کرد: حتما با خرید و فروش تیم فوتبال و انتقال به استان مخالف هستم زیرا نتیجه آن پاس همدان است ولی اینکه شهرداری شیراز تیمی را از دسته دو خریداری کند خوب است.

وی درباره برگزاری بازی در ورزشگاه پارس گفت: ورزشگاه پارس ورزشگاهی بسیار عالی است و باید عیوب آن با راه‌اندازی به تدریج رفع شود.

تاج با بیان اینکه در فارس نیابد به دنبال خرید امتیاز لیگ برتری باشیم و باید خودش بتواند بار دیگر امتیاز لیگ برتر را کسب کند، گفت: حیف است در ورزشگاه زیبای پارس مسابقه‌ای در لیگ برتر برگزار نشود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همین نگرش نیز باید درباره ورزشگاه پارس انجام شود، ورزشگاه پارس طی بازدیدی که ما انجام دادیم مشکل خاصی ندارد و پس از حضور در تهران آن را با سازمان لیگ مطرح خواهم کرد تا مسابقات لیگ یک باز هم در آن برگزار شود.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال در  شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.