سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی شش ماه نخست امسال؛

صدور 101هزار فقره کارت هوشمند ملی در زنجان

مدیر کل ثبت احواال استان زنجان گفت: در 6ماه نخست امسال 101 هزار و 355 فقره کارت هوشمند ملی برای متقاضیان واجد شرایط در این استان صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سید علی شفیعی  مدیر کل ثبت احواال استان زنجان گفت: تاکنون و از ابتدای اجرای طرح در سال 92، 594 هزار و 279 فقره کارت هوشمند ملی در این استان برای واجدین شرایط صادر شده که 71.8 درصد از کل مشمولان را شامل می شود.


وی افزود: طی ماه مرداد در این استان نیز 6 هزار و 101 فقره کارت هوشمند ملی برای متقاضیان در این استان صادر شد که این رقم طی تیر امسال هشت هزار و 319 فقره بود.


این مسئول  ادامه داد: جمعیت این استان و بر اساس سرشماری سال 95، یک میلیون 57 هزار 461 نفر است که از این تعداد 828 هزار و 16 نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.


وی بیان کرد: آمارها نشان می دهد شمار ثبت نام شدگان کارت هوشمند ملی ماه گذشته در مقایسه با ماه های قبل کاهش دارد و این در حالی تعداد ایستگاه های کاری فعال دراستان نیز افزایش یافته است.


شفیعی افزود: در زمان حاضر شمار ایستگاه های فعال کارت هوشمند ملی (شامل ادارات تابعه،دفاتر پیشخوان دولت- دفاتر پست 44 ایستگاه است که از این تعداد 14 مورد شامل اداره های پست، 12 واحد پست و 18 دقتر پیشخوان دولتی و ایستگاه سیار را شا مل می شود که آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.


وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته 193 هزار 321 فقره کارت هوشمند ملی در این استان برای متقاضیان صادر شده بود.


به گفته مسئولان امر در ثبت احوال استان، کاربردی نشدن کارت هوشمند ملی یکی از دلایل عمده استقبال نکردن مردم محسوب می شود و این در حالی است تمامی بسترهای لازم برای ثبت نام و فرآیندهای مربوط به آن در دفاتر پیشخوان با کمترین هزینه ای فراهم شده است.

انتهای پیام/ن

 

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.