سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خمارلو: ورزشگاه آزادی 25 ایراد اساسی دارد/ برانکو خواستار بازی با نود ارومیه شده است

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس درباره ایرادهای ورزشگاه آزادی تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره جلسه وضعیت  ورزشگاه آزادی برای میزبانی بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: دومین جلسه بررسی وضعیت ورزشگاه آزادی امروز برگزار شد و این در حالی بود که  اولین جلسه روز شنبه انجام شد  که بازدید میدانی بود و 3 ساعت هم به طول انجامید و نهادهای ذی ربط و مربوط به برگزاری بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا از جمله مسئولان  فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس از امکانات ورزشگاه بازدید کردند.

او ادامه داد: به هر حال ساختار ورزشگاه آزادی مربوط به گذشته است و این ورزشگاه مشکلات زیر بنایی و ساختاری دارد و ای اف سی ایرادات زیادی  از این ورزشگاه گرفته است. البته بخشی از اشکالات  مربوط به بازی برگشت برابر السد قطر را باید رفع کنیم و  اگر پرسپولیس  به فینال این رقابتها راه یابد  باید بخش دیگر ایرادات مرتفع شود.

بحث بودجه مهمترین مشکل ورزشگاه آزادی است 

خمارلو تصریح کرد:  ورزشگاه آزادی 24 ،25 مورد  ایراد دارد که از میکسدوزن ورزشگاه تا جابه جایی جایگاه خبرنگاران و گسترش این جایگاه شامل می شود. به طور مثال  نمایندگان رسانه ژاپن و کره جنوبی زیاد هستند و بالغ بر 100یا 150 می شوند و ای اف سی هم حدود 150 نفر مهمان VIP  از یوفا، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. الزاماتی است که باید اجرا شود و عزمش وجود دارد و همه تلاش می کنند تا ایرادات ورزشگاه آزادی برطرف شود.  بحث بودجه مهمترین مشکل مجموعه ورزشگاه آزادی است که وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه ای به حل نقایص این ورزشگاه دارد و دستور لازم را داده است. امروز دومین جلسه بازدید میدانی است که  به محض اینکه بودجه اختصاص پیدا کرد کارها به شکل اجرایی شروع می شود. به هر حال برخی از کارهای رفع نقایص ورزشگاه آزادی  مهلت 10 یا 15 روزه دارد که تا دیدار نیمه نهایی باید انجام شود و حدود 30تا 40 درصد این کارها  برای فینال لیگ قهرمانان آسیا می ماند که تا آن زمان باید حل شود.  لوزانف رئیس کمیته مسابقات برای دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تهران می آید تا ببیند چقدر درخواست های ای اف سی از سوی فدراسیون فوتبال اجرا شده است.

هزینه بازسازی ورزشگاه آزادی حدود 3 میلیارد تومان است 

خمارلو درباره هزینه رفع نقایص ورزشگاه آزادی اظهار کرد: ورزشگاه آزادی برای بازسازی کامل یک هزینه کلی دارد که آن جداگانه است. هزینه های رفع نواقص ورزشگاه آزادی را بخش به بخش کردند اما تا جایی که حضور ذهن دارم هزینه ها در حدود 3 میلیارد تومان است که بند یک 100 میلیون، بند دوم 200 میلیون و یک بخش عمده این هزینه مربوط به سیستم صوت است که این یکی از نیازهای اساسی است چرا که ای اف سی کلیپ های زیادی دارد که هماهنگی بین اسکوربود و سیستم صوت باشد تصویر را می بینید و صوت به صورت جداگانه پخش می شود. بخش عمده هزینه ها مربوط به سیستم صوت است و هزینه های

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در پایان درباره بازی با نود ارومیه به جای دیدار با پیکان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در لیگ برتر با پیکان باید بازی کنیم برانکو خواستار آن  شد که به جای این بازی  یک دیدار  با تیم نود ارومیه برگزار کنیم. افتخار فوتبال است که پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و انشالله به فینال این رقابتها هم راه پیدا می کند بنابراین برانکو درخواست داد که یک بازی تدارکاتی خوب برای آماده سازی تیم برگزار کنیم و جابه جایی میان بازی لیگ برتر و جام حذفی صورت بگیرد. فکر کنم که این اتفاق رخ بدهد و تاریخ این بازی را سازمان لیگ اعلام می کند و به نظر می رسد در روزهای چهارشنبه یا پنج شنبه هفته بعد این دیدار برگزار شود.


بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه پیگیری ایرادهای ورزشگاه آزادی با حضور مسئولان

اعلام موارد درخواستی AFC برای بازسازی ورزشگاه آزادی

بیرانوند و خلیل زاده در بین رکورددار‌های لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.