سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور:

برخورد قضایی با مفسدان اقتصادی نگاه مردم به نظام را تقویت می کند

معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور گفت: برخورد قضایی با مفسدان اقتصادی آثار بسیار مثبت اجتماعی در کشور داشته است و با این اقدام نگاه مثبت مردم به نظام تقویت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحسین صالح معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور روز دوشنبه در آیین معرفی رئیس سازمان قضایی سمنان در سالن همایش اداره کل بازرسی استان، گفت: برخورد قضایی با مفسدان اقتصادی آثار بسیار مثبت اجتماعی در کشور داشته است و با این اقدام نگاه مثبت مردم به نظام تقویت شد.

معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور اضافه کرد: نهاد قضایی برای افزایش کمال مردم در جامعه گام برمی دارد و باید با اتخاذ برنامه های راهبردی، تعیین مجازات ها به اعتبار و حیثیت این مجموعه آسیب نزند.

صالح تصریح کرد: اکنون شبکه های اجتماعی آثار بسیار مخربی به جامعه اسلامی ایران وارد کرده است که باید کاربران مواظب باشند هر مطلبی را در اختیار دیگران قرار ندهند و به اشتراک نگذارند.

وی اضافه کرد: وظیفه ذاتی سازمان قضایی نیروی مسلح خدمات رسانی به زیرمجموعه است و در اجرای رویه قضایی در بین کارکنان نیروهای مسلح نباید افراط کرد.

صالح ادامه داد: نیروهای مسلح، امین مردم برای رفع مشکلات اجتماعی هستند و سازمان قضایی با اقتدار برای آموزش نیروهای خدمتگزار خود در تلاش است.

معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور گفت: برای حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی باید شان و جایگاه نیروهای مسلح حفظ شود و تذکر و نظارت 2رکن اساسی برای جلوگیری از ایجاد فساد در این نهاد ارزشی است.

 در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی استان سمنان جمعی از مدیران ارشد نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی استان سمنان حضور داشتند.

در این آیین، رحیم یونسی زرینی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان معرفی و از تلاش های محمدرضا صفریان در این مقام قدرانی شد.

انتهای پیام/ب

معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور در سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.