سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارک کوهستانی دراک تبدیل به مکان گردشگری و تفریحی می‌شود/ مطالبه ۲۲ پیمانکار بدون عقد قرارداد پارک دراک از شهرداری شیراز

مدیر پارک کوهستانی دراک گفت: پارک کوهستانی ۵۸۰ هکتاری دراک به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک کوهستانی خاورمیانه تبدیل به منطقه گردشگری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالحمید اسدپور مدیر پارک کوهستانی دراک گفت: پارک کوهستانی ۵۸۰ هکتاری دراک در منطقه‌ای به وسعت هزار ۱۰۰ هکتار بر اساس نظرسنجی کارشناسان به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک کوهستانی خاورمیانه و از نظر وسعت نیز نهمین پارک بزرگ دنیا بزودی تبدیل به منطقه گردشگری می‌شود.

وی افزود: پارک کوهستانی در ارتفاع هزار و ۸۵۰ متری وزش باد با سرعت ۷۰ و ۸۰ کیلومتر و نیز با داشتن گونه‌های متنوع گیاهی، درختی تأثیر مثبتی بر روی آب‌وهوای شیراز داشته و موردتوجه بسیاری از شهروندان و گردشگران است.

اسدپور ادامه داد: هرگونه ساخت‌وساز بلندمرتبه در پارک کوهستانی دراک با داشتن خاک مارن که ازنظر مهندسی غیرقابل‌کنترل است آسیب جدی به آب‌وهوا و نیز گونه‌های جانوری وارد می‌کند.

وی اظهار کرد: منطقه کوهستان دراک با ظرفیت پذیرایی از بیش از ۷ هزار نفر به‌ویژه در عصر جمعه نیاز به ایستگاه آتش‌نشانی دارد ودراین راستا به گفته سازمان عمران در مدت ۴ ماه آینده تکمیل می‌شود.

مدیر پارک کوهستانی دراک بیان کرد: برای تسریع در اجرای کامل این طرح باید هر هفته یک رویداد فرهنگی، ورزشی و تفریحی بدون آسیب رساندن به این منطقه زیبا و مفرح ونیز احداث پارکینگ، ایستگاه آتش‌نشانی، خودرو‌های برقی، موزه و نیز دیگر امکانات و تجهیزات رفاهی و گردشگری باید در این منطقه اجرایی و عملیاتی شود.

اسدپور با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه و معضل مطالبه ۴ میلیارد تومانی ۲۲ پیمانکار بدون عقد قرارداد اجرای طرح پارک کوهستانی دراک است، افزود: مطالبه پیمانکاران مشکل بسیاری را برای شورا و شهرداری ایجاد کرده و باید موردتوجه و بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام/ر

مطالبه ۴ میلیاردی ۲۲ پیمانکار بدون عقد قرارداد پارک دراک از شهرداری شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
جای بسیار عالی و خوش اب هوا ،حرف نداره