سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان منصوب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در حکمی از سوی حجت الاسلام محمدعلی انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، میثم نمکی که در حال حاضر ریاست داره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل را بر عهده دارد به عنوان رییس این اداره در کاشان نیز منصوب شد.

وی دانش آموخته دکترای مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی است و پیش از این هم از سال ۱۳۸۰ به مدت پنج سال مسؤولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان را به عهده داشت.

مشاور فرهنگی مدیر کل و مسؤول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، عضو شورای راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دیگر سمت های اجرایی میثم نمکی است.
مدیریت انجمن اهل قلم، مدیر مسؤولی فصلنامه فرهنگی اجتماعی ژرفا، معاون دبیر علمی همایش بزرگداشت آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی، مسؤول علمی فرهنگی ستاد کنگره بزرگداشت فاضل نراقی و عضویت در اتاق فکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بخشی از کارنامه علمی، فرهنگی و اجرایی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان است.
همچنین داوری بخش ویژه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان کشور در سال ۹۰ در کارنامه این مدیر به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/م

 

انتصاب میثم نمکی به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.