سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف احتكار انواع لوازم خودرو به ارزش بیش از یک میلیارد در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از كشف 336 حلقه تاير خارجی و 264 عدد رادیاتور احتكار شده به ارزش تقریبی يك ميليارد و 600 میلیون ريال توسط ماموران پليس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر کردلو  جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان درباره این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی استان، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار انواع لوازم داخل خودرو مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان پلیس آگاهی، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، طی یک عملیات از دو انبار مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه ۳۳۶ حلقه لاستیک خارجی و ۲۶۴ عدد رادیاتور فاقد مدارک و احتکار شده، کشف و توقیف شد.

سرهنگ کردلو با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های احتکار شده را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

احتكار انواع لوازم خودرو در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.