سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام بیش از هزار مددجوی خراسان شمالی به سفر زیارتی

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال هزار و ۵۹۱ مددجوی کمیته امداد استان به سفر زیارتی اعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بجنورد؛  حسین یوسفی معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه امسال هزار و ۵۹۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان به سفر‌های زیارتی مشهد ، قم ، جمکران و کربلای معلا اعزام شدند ، گفت: امسال برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور مددجویان تحت حمایت این نهاد به پیاده‌روی اربعین صورت گرفته است.
وی افزود: طبق پیش‌بینی انجام شده امسال ۸۰۰ مددجو به پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند در حالی که سال گذشته بیش از ۵۰۰ مددجو به سفر‌های معنوی اعزام شدند.
یوسفی به اجرای طرح شوق زیارت برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی اشاره کرد و گفت: امسال ۹۱۴ مددجوی تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی با بیان اینکه بسیاری از مددجویان تحت حمایت این نهاد در پرداخت هزینه‌های سفر زیارتی خود ناتوان هستند ، افزود: بر این اساس کمیته امداد استان با اجرای طرح شوق زیارت زمینه اعزام مددجویان به مشهد مقدس را در دست اجرا دارد.
مدیر فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اعزام ۲۷۴ دانش‌آموز تحت حمایت به سفر زیارتی مشهد مقدس در سال گذشته گفت: اردو‌های زیارتی دانش‌آموزی و دانشجویی ازجمله برنامه‌های فرهنگی است که برای تقویت باور‌های دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با مسائل فقهی و اعتقادی انجام می‌شود.
گفتنی است: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۲*۵*۰۵۸*۸۸۷۷*کمک‌های نقدی خود را به کمپین شوق زیارت به آدرس shogheziarat.ir باهدف کمک به مددجویان این نهاد برای حضور در پیاده‌روی اربعین پرداخت کنند.
انتهای پیام / ب

اعزام مددجو یان کمیته امداد خراسان شمالی به سفر‌های زیارتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.