سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلایی شدن پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پارآسیایی

ساره جوانمردی تیرانداز فارسی نخستین نشان طلای خود را در بازی‌های پارآسیایی کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در دومین روز از بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ساره جوانمردی در فینال رقابت‌های تیراندازی ۵۰ متر با حضور دو نماینده ایران انجام شد بر سکوی قهرمان ایستاد.

در فینال تیراندازی ماده ۵۰ متر میکس، ساره جوانمردی و سمیرا ارم دو تیرانداز شیرازی روی خط آتش ایستادند تا با نمایندگانی از ژاپن، کره جنوبی، چین، هند و ازبکستان به رقابت بپردازند.

پس از ساره جوانمردی دو ورزشکار از هند، صاحب گردن آویز نقره و برنز شدند و سمیرا ارم از ایران در جایگاه ششم قرار گرفت.

ساره جوانمردی پس از کسب مدال طلا در نخستین روز رقابت‌های تیراندازی ماده ۵۰ متر خفیف در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: این مسابقه در بخش جانبازان و معلولین در بخش میکس چندسالی است که برگزار می‌شود و همواره رکوددار و قهرمانان این رشته از کشور‌های کره جنوبی و چین بودنداما ۴، ۵ سالی است که ما توانسته ایم این مدال را از چنگ شان دربیاوریم.

وی تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که یک پاراآسیایی دیگر هم گذشت و حداقل در رشته ۵۰ متر توانستم برای کشورم مدال طلا کسب کنم و بار دیگر ثابت شد با بضاعت کم و اندک از جمله نبود فشنگ کافی برای تمرین یا معضلات دیگری که در شرایط اقتصادی داریم و متاسفانه در این سال‌ها بدتر هم شده، باز هم می‌توانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم و امیدوارم این مدال طلا تلنگری برای مسئولین ورزش کشور باشد تا شرایط بهتری را فراهم کنند و کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ نیز تکرار شود.

قهرمان پاراآسیایی جاکارتا در رشته ۵۰ متر میکس در مورد احتمال جابجا کردن رکورد در ۱۰ متر بادی هم اظهارداشت: نمی‌توانم قولی در این مورد بدهم، شاید گفتن اینکه مدال می‌گیرم راحت‌تر باشد، اما در تیراندازی نمی‌توان قول داد، اما مطمئن باشید برای شاد کردن دل مردم ایران تمام تلاشم را به کار می‌گیرم و انشالله اتفاق خوبی در نهایت رخ  بدهد.

انتهای پیام/ن

بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.