سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان رضوی در رشتخوار:

زمینه حرکت در مسیر توسعه شهرستان رشتخوار با جوانان سرعت می گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:می‌توان با شناسایی افراد کارآمد به ویژه جوانان نخبه و بانوان توانمند زمینه حرکت در مسیر توسعه شهرستان را سرعت داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در سفر به رشتخوار در جمع فعالان سیاسی این شهرستان گفت:  استفاده از ظرفیت اشخاصی که دغدغه خدمت به مردم در چارچوب سیاست‌های دولت را دارند از اولویت‌های استانداری در انتصابات است.

وی به مشکلات اخیر ایجاد شده در سطح کشور به ویژه در حوزه اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: برخی از این شرایط به عنوان عاملی برای تخریب دولت و فعالیت علیه مسئولان استفاده می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری همواره حمایت خود از دولت را در برهه‌های مختلف اعلام داشته اند این رویه معظم له باید توسط سایرین هم دنبال شود.

نوروزیان افزود: در حال حاظرکشور در یک پیچ تاریخی مهم قرار دارد وبرای عبور موفق از آن نیازمند حمایت تمامی اقشار و گروه‌های فکری و سیاسی است.

وی ادامه داد: جریان‌های فکری ناهمسو با دولت می‌توانند با نقد منصفانه زمینه شناسایی آسیب‌های موجود و رفع آنان را برای مدیران فراهم کنند.
 
نوروزیان گفت: ایجاد فضای باز و حمایت از فعالیت‌های قانونی جریان‌های سیاسی ضروری است.

انتهای پیام // ف. ک

سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به رشتخوار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.