سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛

حسینی: اگر ما پیشرفت کنیم، رقبا دارند جهش می‌کنند/ با امکانات کم‌مان معجزه می‌کنیم

سیدعرفان حسینی با ابراز خرسندی از دستیابی به مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی 2018 موفقیت ورزشکاران ایرانی را به معجزه تشبیه کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعرفان حسینی ورزشکار پارادوومیدانی کشورمان پس از دستیابی به مدال برنز ماده پرتاب نیزه در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: این دوره آخری است که در بازی‌های پاراآسیایی شرکت می‌کنم و خوشبختانه در همین دوره موفق به کسب نشان برنز شدم.

او در ادامه افزود: بعد از 17، 18 سال حضور در تیم ملی پارادوومیدانی کار برایم کمی سخت شده بود. جوانان خوبی آمده‌اند و سطح مسابقات خیلی بالا رفته است. سطح همین مسابقات پاراآسیایی به اندازه پارالمپیک و جهانی است و کار دشواری داریم. در کل من با توجه به مشکلاتی که داشتم از مدالی که کسب کردم، راضی‌ام.

پارادوومیدانی‌کار کشورمان به سرمایه‌گذاری دیگر کشورها در پارادوومیدانی اشاره کرد و گفت: اگر ما در کشورمان پیشرفت کنیم، رقبا دارند جهش می‌کنند. باید ببینیم چه اتفاقی باعث بروز این مسئله شده است. به نظر من با امکانات کمی که در ایران داریم، معجزه می‌کنیم در همین بازی‌های پاراآسیایی. بچه‌های ما از زندگی خود می‌زنند و با غیرت برای موفقیت ایران تلاش می‌کنند. آنها به عشق وطن، مردم و خانواده‌های خود می جنگند و چیزی کم نمی‌گذارند.

حسینی در پایان تصریح کرد: ما با کمبود امکانات زیادی مواجه هستیم. امیدوارم مسئولان بیشتر به این بچه ها برسند. حق آنهاست که بیش از این مورد توجه باشند.


بیشتر بخوانید:

جوان ترین و مسن ترین ملی پوشان ایرانی در رقابت های پارآسیایی

نگاهی به عملکرد کاروان ایران در بازی‌های پارآسیایی

۹ پیروزی دستاورد شطرنج بازان نابینای کشور در دور نخست


انتهای پیام/

اظهارات حسینی پس از کسب مدال در بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.