سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید تجهزات اطفاء حریق برای بخش های کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل بحران استانداری گفت:در صورت تامین اعتبار تجهیزات اطفاء حریق در منابع طبیعی برایی بخش های مختلف کهگیلویه و بویراحمد خریداری می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ محمدی مدیرکل بحران استانداری با تشکر از همه عوامل به خصوص نیروهای مردمی که در مهار آتش سوزی ها همکاری داشته و دارند گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا با اتحاد، همدلی و همراهی بتوانیم ابتدا فرهنگ سازی کرده و مزایای حفظ مراتع و طبیعت را به مردم برسانیم و بعد از آن از کمک آنها در مهار آتش سوزیها بهره ببریم.
 
وحید محمدی تبار با اشاره به کمبودهای موجود در ادارات از جمله تجهیزات و نیروی انسانی افزود: قول میدهم در صورت تامین اعتبار و اختصاص به استان ، در تهیه تجهیزات همکاری لازم را با همه بخشهای استان به خصوص بخش سرفاریاب داشته باشم.
 
فرهنگ سازی وتاکید بر حفظ ونگهداری جنگلها ومراتع، ارایه آموزش های لازم به صاحبان مراتع و دامداران و کشاورزان، تشویق و ترغیب مردم به حضور فعال و به موقع در عملیات های مهار آتش سوزی، آمادگی و همکاری و مشارکت همه دستگاهها در مهار آتش سوزیها، خرید تجهیزات لازم در صورت تامین اعتبار از جمله مصویات این نشست بود.
 
انتهای پیام/د
 
خرید تجهیزات اطفائ حریق
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.