سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص منابع مالی جبران خسارت سیل در هیات دولت

اولین بخش منابع مالی برای جبران خسارت سیل به شمال کشور در جلسه چهارشنبه هیات دولت تصویب می‌شود.

نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بدو ورود به فرودگاه رامسر در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان  اینکه سیل اخیر در مناطق شمالی خساراتی جدی به مناطق و زیرساخت‌های عمرانی وارد کرده است، ارزیابی و کمک به تسریع در روند بازسازی مناطق سیل زده را از جمله برنامه‌های سفر خود به مازندران اعلام کرد و افزود:گزارش اولیه خسارت سیل دیشب در جلسه هیات وزیران مطرح شد.

وی بازدید از همه مناطق سیل زده را از جمله برنامه‌های سفر خود به مازندران اعلام کرد و افزود:اولین بخش منابع مالی برای جبران خسارت سیل به سیل زدگان شمال کشور چهارشنبه جاری در هیات دولت تصویب می‌شود و به سرعت در اختیار مناطق درگیر سیل قرار می گیرد.

نوبخت افزود:گروه بازرسی و ارزیاب ویژه نیز برای بررسی شناخت علل بروز سیل در این سفر حضور دارند.
انتهای پیام/آ

 

برچسب ها: هیئت دولت ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
پرستو
۲۲:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
دارایی ما تو این دنیا یه پراید مدل 79 بود که وقتی شوهرم واسه ماموریت میره سیل تقریبا تا سقف ماشین میاد و ماشین ما رو باطل میکنه. فقط 600 هزار تومن هزینه کردکه کارواش گل روی ماشین رو بشوره و صندلی هاشو دراره و یدک کش نعش ماشین رو بیاره تا تعمیرگاه این در حالیه که حقوقش فقط روزی 38 هزار تومنه. شاید برای کسی مهم نباشه ولی این ماشین کل سرمایه ی زندگی مون بود . نمیدونم به کی باید بگم. اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه