سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره بازی های بومی و محلی این بار برای بانوان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت:سراب قره دانه بخش کوزران میزبان برگزاری جشنواره بازیهای بومی_محلی، غذاهای سنتی و صنایع دستی ویژه بانوان خواهد بود.

بابا ملکی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه در  گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت: جشنواره بازیهای بومی_محلی، غذاهای سنتی و صنایع دستی ویژه بانوان در محل سراب قره دانه از نقاط دیدنی بخش کوزران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه با هدف گسترش ورزش و پرکردن اوقات فراغت و شادی و نشاط بین زنان و دختران روستاهها برگزار خواهد شد گفت: روستا گردی از جمله جاذبه های عصر حاضر است و برای افرادی که در زندگی پرمشغله امروزه در شهرها زندگی م ی کنند فرصتی است تا بتوانند از این زیبایی ها لذت ببرند.

 وی بیان کرد:بانوان و دختران شرکت کننده در این جشنواره با برگزاری مسابقاتی چون طناب کشی، خط خط، قمچان، هفت سنگ، دارت و داژبال با هم به رقابت خواهند پرداخت و با این کار انگیزه خوبی برای دیگر بانوان و دختران روستا و روستاههای اطراف به وجود می آورند.
 
 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه  گفت:جشنواره بازی های بومی محلی ویژه بانوان بمناسبت هفته تربیت بدنی مورخ ۲۶ مهر ماه ۹۷ ساعت ۱۴ در سراب قره دانه برگزار می گردد و در پایان به نفرات برتر از سوی مسئولین جوایزی به رسم یادبود و تجلیل از زحمات این عزیزان به آنها اهداء می شود.

انتهای پیام/ز


 
 جشنواره بازی های بومی محلی ویژه بانوان برگزار می شود



برچسب ها: اخبار ورزشی ، جنجال و
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.