سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشکار کرمانشاهی قویترین مرد ایران شد

رییس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: پهلوان کرمانشاهی در مسابقه های قویترین مردان کاپ آزاد جایگاه نخست را با اقتدار قهرمان شد.

شیروانی  رییس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه  در  گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت:  علی نوکانی پهلوان کرمانشاهی در مسابقه های قویترین مردان کاپ آزاد جایگاه نخست را با اقتدار کسب کرد.

 وی گفت: مسابقات قویترین مردان  کاپ آزاد  آذربایجان شرقی با حضور 25 ورزشکار در سه مرحله برگزار شد.

 به گفته رییس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه  این رقابت ها  در دو روز  و به صورت انفرادی در سه مرحله مقدماتی  نیمه نهایی و نهایی برگزار شد .

شیروانی گفت: در آبان ماه سال جاری استان کرمانشاه میزبان رقابت های قویترین مردان کشور خواهد بود.

 وی بیان کرد: مسابقات قویترین مردان جام تبریز 2018 با شرکت 25 ورزشکار از استان های اراک، تهران، کرج، قزوین، آذربایجان شرقی و غربی و با حضور مسئولان اجرائی و انتظامی استان آذربایجان شرقی در پارک ائل گولی تبریز برگزار شد.

شیروانی افزود: در پایان این مسابقات که در دو مرحله برگزار شد که مرحله مقدماتی، شامل حمل چمدان های 150 کیلو، متراژ آزاد، اسکات تعادلی 400 کیلو در 20متر ولاستیک 400 کیلو برای 8 غلت بود.

وی افزود: مرحله فینال این مسابقات نیز شامل کنده فلزی 130 کیلو در زمان 75 ثانیه، سه گانه حمل گوی 130 کیلو در 10 متر، لاپایی وزنه 220 کیلو در 10متر، آپولو 130 کیلو در یک حرکت، گوی تعداد از بالای مانع 140 کیلو در زمان 75ثانیه و کشیدن تریلی در 20 متر بود.

انتهای پیام/ز

برگزاری مسابقات قویترین مردان ایران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.