سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدخدایی:

شورای نگهبان با معیار قانون اساسی و موازین شرع در مورد CFT نظر می دهد

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: آنچه امروز در قالب CFT در مجلس تصویب شد، همانند دیگر مصوبات در شورای نگهبان بحث می شود.

به گزارش حوزه احزاب  و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان امروز یکشنبه 15 مهرماه در واکنش به تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: آنچه امروز در قالب CFT در مجلس تصویب شد، همانند دیگر مصوبات در شورای نگهبان بحث می شود و شورا نیز با معیار قانون اساسی و موازین شرع نظر خود را نسبت به آن اعلام خواهد کرد.

گفتنی است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 15 مهرماه) با 143 رای موافق، 120 رای مخالف، 5 رای ممتنع از مجموع 268 ماخوذه با الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) موافقت کردند.

لازم به ذکر است، پس از به رای‌ گذاشتن لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT)، 271 نماینده در جلسه حضور داشتند و بر این اساس سه نماینده به این لایحه رای ندادند!

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
انشا الله که بهترین تصمیم گرفته بشه
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
شما ببینید پاکستان که این کنوانسیون رو پذیرفته حال وروزشون چگونه است وجامعه بین الملل هر روز چه بهانه هایی برای اونها پیدا نمیکنه وهم تحقیرشون میکنه وهم اینکه خودشون رو هم تروریسم میدونه
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
مقابله با تأمین مالی کدام تروریسم؟ مسئله مهم در این است که تعریف غرب و آمریکا از تروریسم با تعریف جمهوری اسلامی 180 درجه اختلاف دارد، آنها به آدم کشانی که در راستای منافع نامشروع شان در خاورمیانه نسل کشی می کنند تروریست نمی گویند بلکه تروریست از نظر آنها کسی است که بخواهد جلو غارت آنها بایستد.