سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلی زاده: فوتبال اروپا باعث پیشرفتم شد/ امکانات برای تیم ملی کم است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور در لیگ برتر بلژیک خیلی به من کمک کرده، تا به تجربیات بیشتری برسم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی قلی‌زاده هافبک تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: فکر می‌کنم اردوی بسیار خوبی باشد چرا که یک بازی دوستانه داریم و امیدوارم بازی خوبی مقابل بولیوی داشته باشیم، هر چند که قرار بود 2 بازی دوستانه داشته باشیم، اما در حال حاضر قرار شده تنها یک دیدار دوستانه برگزار کنیم. امیدوارم این بازی بتواند به ما کمک کند تا آماده‌تر شویم.

او در مورد وضعیت خودش گفت: شرایطم خوب و مناسب است، هم در باشگاهم و هم در تیم ملی شرایط بهتری را نسبت به گذشته پیدا کرده‌ام و تمام تلاشم را می‌کنم تا عملکردم بهتر شود. فکر می‌کنم نظر سرمربی تیم است که چه کسی در ترکیب ثابت به میدان برود و من در این مورد تنها یک بازیکن هستم و باید به دستورات کادر فنی عمل کنم.

قلی پور در مورد اینکه همه انتظار دارند تیم ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا شود، بیان داشت: با توجه به عملکرد و نتایج درخشان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سطح توقعات از تیم ملی بالاتر رفته و این مسئله هم بخودی خود طبیعی است و همگان انتظار دارند در جام ملت‌ها به نتایج خوبی برسیم، اما برای رسیدن به این امر مهم باید هم اردو‌های بیشتری برگزار کنیم و هم مسابقات دوستانه بهتری برگزار کنیم تا همگان به توقعی که از ما دارند برسیم.

هافبک تیم ملی در پایان درباره حضورش در لیگ بلژیک هم گفت: خدا را شکر حضور در لیگ بلژیک خیلی به من کمک کرده، تا به تجربیات بیشتری برسم و الان طوری است که شرایط بدنی ام نسبت به گذشته بالاتر رفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.