سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شش ماه نخست سال ۱۳۹۷ محقق شد؛

انتشار ۹۹ عنوان کتاب کودک و نوجوان توسط موسسه به نشر

در شش ماه نخست سال ۹۷ بیست و پنج عنوان کتاب چاپ نخست و ۷۴ عنوان کتاب تجدید چاپ برای رده‌های سنی کودک و نوجوان در انشارات آستان قدس به چاپ رسیده است.

حسین سعیدی مدیرعامل به ‌نشر در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  گفت: از ابتدا سال 97 نود و نه عنوان کتاب چاپ نخست و تجدید چاپ در قالب «کتاب های پروانه» برای گروه سنی کودک و نوجوان منتشر شده است که از این تعداد 25 عنوان کتاب چاپ نخست و 74 عنوان کتاب تجدید چاپ شده است.

 وی در ارتباط با اینکه تیراژ مجموع کتاب های منتشر شده در حوزه کودک توسط انتشارات آستان قدس به  205 هزار نسخه رسیده است افزود: تیراژ 25 عنوان کتاب چاپ اول به مجموع شمارگان 41 هزار و 500 نسخه رسیده است و مجموع تیراژ کتاب های تجدید چاپ به‌نشر در شش ماه نخست سال 97 در قالب «کتاب های پروانه» با شمارگان 164 هزار نسخه و با موضوعات شعر، داستان، رمان، مفاهیم قرآنی، قصه های تخیلی منتشر شده است.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی تصریح کرد: «مجموعه داستان های تخیلی با مفهوم قرآنی» اثر کلرژوبرت، مجموعه ترانه های «کی بود، کی بود» اثر ناصر کشاورز، «قصه های قشنگ ایرانی» بازنویسی مجید ملامحمدی، «نگاهی به زندگانی حضرت فاطمه معصومه(س) اثر غلامرضا حیدری ابهری به تجدید چاپ رسیده است.

سعیدی با اشاره به گرامیداشت هفته ملی کودک و آینده و روزجهانی کودک گفت: در این هفته براساس شعارهای نامگذاری شده کتاب های مرتبط با این موضوع از سوی انتشارات آستان قدس رضوی معرفی و اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام//ا.آ

چاپ 99 کتاب کودک و نوجوان در انشارات آستان قدس رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.