سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:

مردم قدردان خدمات نیرو‌های مسلح هستند

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: نیرو‌های مسلح به پاس خدمات ویژه و تامین امنیت در دل مردم جای دارند و مدالی بالاتر از خدمتگذاری نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان ارتش در استان سمنان با اشاره به خدمات فراوان نیروهای مسلح در کشور گفت: امنیت امروز کشور مرهون عملکرد صحیح نیروهای مسلح است و ایران امروز نمونه امنیت کامل در دنیا است.

حجت الاسلام محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم با اشاره به بازدید خود از یگان های ارتش مستقر در استان سمنان اظهارکرد: آمادگی کامل این نیروهای و عمل به وظایف را به سمع و نظر مقام معظم رهبری خواهم رسید.

وی افزود: 10طرح فرهنگی مصباح در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تهیه و به استان ها ابلاغ شده و روحانیون در سراسر یگان های ارتش این برنامه ها را در دست اجرا دارند.

حجت لاسلام محمد حسنی عنوان کرد: در دو مرکز بصیرت افزایی در شهر های قم و تهران هر هفته کلاس های بصیرت افزایی به صورت مجردی و همراه با خانوده های پرسنل ارتش نیز برگزار می شود. 

انتهای پیام / ز

مردم باید قدردان نیروهای مسلح باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.