سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی 97/07/15

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پانزدهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

9406...0912:  الان مشکل کشور فقط اثر تاریخی هخامنشی بود!! که خدا روشکر حل شد!! و از آمریکا آورده شد. همین. دیگر مشکلی نداریم یعنی!!!

 

9985...0990: چرا نظارتی بر قیمت اجناس مختلف در بازار نیست مثلاً پوشک بچه همان قیمت قبلی یا بیشتر است به طوری که پوشک مولفیکس در فروشگاه افق کوروش و رفاه آباده استان فارس 76000 و هر چه در بازار می‌خریم می گویند قیمت ها بالاتر رفته است.لطفا رسیدگی کنید.

 

2412...0937: من دانشجو هستم می خوام گذرنامه بگیرم بروم کربلا ولی متأسفانه سایت نظام وظیفه برای خروج از کشور خراب است. پیگیری کنید.

 

5156...0912: می خواستم خواهش کنم یک گزارش در خصوص عدم پرداخت یارانه نوزادان متولد شده بعد از اردیبهشت ۹۷ تهیه کنید و بگویید که علتش چی هست.

 

6495...0938:  لطفا برای گران شدن لبنیات در استان البرز در هر دقیقه از زمان پیگیری شود. تشکر

 

7020...0917: شرکت های بیمه از زائرین اربعین میلیاردها تومان حق بیمه می گیرند ولی هیچ اطلاعی در خصوص نحوه جبران خسارات زائرین نمی دهند. امسال بیمه ایران متولی هست . لطفا پیگیری کنید چرا اطلاع رسانی نمی شود.

 

4436...0990: به وزارت جهاد کشاورزی بفرمایید با توجه به چند برابر شدن کودها و سم های کشاورزی چرا قیمت سیب درختی و غیره را میدان باریها از باغدارها از قیمت پارسال کمترمی خرند. چرانظارتی نیست?

 

0388...0990:  لطفا ابهاماتی که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مورد نتایج ناقص آزمون سر دفتری سال 97 در اذهان شرکت کنندگان ایجاد کرده است را بررسی نمایید. مگرمی شود که بدون کارنامه و درصد نتیجه اعلام کرد.کاش مسئولیت اجرای آزمون را به سازمان سنجش محول می کردند زیرا با توجه به فسادهایی که اتفاق افتاده عدم اعتماد به این سازمان در جامعه بیداد می کند. شما را به سالار شهیدان قسم می دهیم از طریق رسانه ملی پیگیرباشید. با تشکر از تمامی عوامل باشگاه خبرنگاران جوان.

 

0642...0918: بنده یک دستگاه ماشین از کرمان موتور خریدم و تحویل تیر هستم 4 ماه است تاخیر خورده زنگ می زنیم به هر نمایندگی هیچ جواب به درد بخوری نمی دهند. یک روز می گویند که پارکينگ پلمپ هست یک روز می گویند که کامیون دارها اعتصاب کردند و بعضی مواقع جواب هم نمی دهند. از شما خواهشمندم که به این موضوع رسیدگی کنید و یک خبر معتبر به مردم بدهید.


5033...0912:  سازمان ثبت یک آزمون سردفتری با 80 هزار نفر شرکت کننده برگزار کرده است و نهایتا بدون صدور کارنامه نتیجه را اعلام کرده و جالبه که کد ملی هر کسی را بزنی نتیجه نمایش می دهد. ما حق داریم که کارنامه هامون را ببینیم.

 

9606...0916: پروژه ۱۸ کیلومتر جاده- امیدیه جایزان به موازات خطوط انتقال ۲۰۰ هزار بشکه نفت نزدیک به ۱۱ سال هست تکمیل نشده است. جان مردم جایزان خوزستان به ستوه آمده است.  دریغ از یک گزارش یا خبر از جانب شما

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.