سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الحاق ایران به CFT تصویب شد، کاربران چه نوشتند؟ +تصاویر

کاربران پس از انتشار خبر تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسیم توسط مجلس شورای اسلامی نظرات متفاوتی را به اشتراک گذاشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم ساعاتی پیش در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. تصویب این لایحه در شرایطی رقم خورد که مدتی بود کاربران فضای مجازی با اشاره به مخالفت نمایندگان با فوریت طرح شفافیت آرا نمایندگان، خطاب به آنها هشتگ #شفافیت برای دشمن را به اشتراک گذاشتند. برخی دیگر از کاربران نیز با بازنشر نظرات رهبر انقلاب درباره این کنوانسیون تلاش کردند مخالفت خود با این طرح را به گوش نمایندگان خود در مجلس برسانند. صبح امروز هم در اقدامی خودجوش جمع کثیری از مردم مخالف با این طرح مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و با سردادن شعارهایی در لحظات حساس بررسی این لایحه در رساندن صدای اعتراض خود به گوش نمایندگان تلاش کردند.


بیشتر بخوانید: طوفان توئیتری #خیانت_FATF به خانه‌ملت خواهد رسید؟


اما در نهایت سرنوشت این لایحه به گونه‌ای رقم خورد که صبح امروز در جلسه علنی مجلس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 143 رای موافق، 120 رای مخالف، 5 رای ممتنع از مجموع 268 رای ماخوذه با الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) موافقت کردند. انتشار خبر تصویت این لایحه در فضای مجازی واکنش‌های را به دنبال داشته است در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از این نظرات را ببینید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
ازماست که برماست
رضا
۰۰:۴۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
چیه چی شده دلاراتون ارزون شد ناراحتین ؟؟؟ تا باشه از این نارحتی ها ؟؟ شما ملت طمع کار باید چوب طمع کاریتون رو بخورید ؟؟ وگرنه بدون یا نبودن این کنوانسیون ها در سفره مردم عادی که فرقی نمی کند!!!!
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
ازماست که بر ماست
بهزاد
۱۹:۲۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
زیاد امیدوار نباشین ک تصویب شده ...لایحه متطقه ازاد هم تو مجلس تصویب شده بود .
سعید
۱۷:۳۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
خدا را شکر که تصویب شد.
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
امیدوارم شورای نگهبان رد کند
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
بالاخره اين نمايندگان را شما مردم انتخاب كرديد
سیامک
۱۵:۴۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
مجلس کار خودش رو انجام داد
حالا شورای نگهبان هم باید کار خودش را انجام دهد
و در مرحله بعد مجمع تشخیص مصلحت نیز وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهد