سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت سیلاب به تاسیسات آب آشامیدنی در غرب مازندران

۴ حلقه چاه و تصفیه خانه آب آشامیدنی در رامسر از مدار خارج شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمیدرضا خدابخش پور مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: به دنبال بارندگی وطغیان رودخانه و تخریب تاسیسات آبرسانی و نیز افزایش میزان کدورت آب، ۴ حلقه چاه و به طور موقت تصفیه خانه آب رامسر از مدار خارج شد.

وی با بیان اینکه سیلاب، خط انتقال ۴ چاه آب آشامیدنی رامسر را تخریب کرد، افزود: به دلیل افزایش کدورت آب و لزوم حفظ سلامت شهروندان، تصفیه خانه آب شهر رامسر نیز به طور موقت از مدار خارج شد.

مدیردفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه درحال حاضر آب آشامیدنی مشترکین این شهر از ۳ مخزن ذخیره به ظرفیت ۲۶ هزار متر مکعب و ۱۳ حلقه چاه تامین می‌شود، افزود: به منظور آبرسانی به مناطقی که با کمبود و یا قطع آب مواجه هستند، تانکر سیار آبرسانی به منطقه اعزام شد.

خدابخش پور گفت: به منظور بررسی وضعیت تاسیسات آبرسانی، گروه عملیاتی به منطقه اعزام می‌شوند تا پس از پایان بارندگی و فروکش کردن طغیان رودخانه، عملیات تعمیرخطوط و تاسیسات آسیب دیده را آغاز کنند.

وی از مشترکان از شهروندان خواست تا فعال شدن مجدد این چاه‌ها، مدیریت مصرف و اجتناب از مصارف غیر ضروری را در کار‌های روزمره خود اعمال کنند.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: در پی بارندگی شدید و بالا آمدن آب رودخانه و تخریب چندین دهنه پل در شیرود، خطوط انتقال آب در این شهر نیز تخریب شد و مشترکین غرب شهر شیرود با کمبود آب مواجه هستند.

خدابخش پور، افزود: اهالی شهر‌های نکا و بهشهر نیز به دلیل قطع چندین ساعته برق ایستگاه پمپاژ، با افت فشار آب مواجه شدند که با تلاش اکیپ‌های فنی این وضعیت درحال عادی شدن است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران گفت : تیم‌های عملیاتی شرکت در حالت آماده باش قرار دارند، درسایر شهر‌های استان مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/ ر

خارج شدن موقتی تصفیه خانه‌های آب آشامیدنی مازندران از مدار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.