سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در شهرکرد:

ملت بزرگ ایران پیروز جنگ اقتصادی خواهد شد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت بزرگ ایران مطمئناً در جنگ اقتصادی پیروز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز یکشنبه ۱۵ مهر ۹۷ در آیین معنوی یادواره ۳۰۰ شهید عشایری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد تأکید کرد: هیچ هدیه‌ای برای شهدایی که تمام هستی خود را برای هدف مقدسشان فدا کردند، ارزشمندتر از ادامه راه و آرمان آن‌ها نیست.

وی با اشاره به نقش مؤثر و همراه با ایثار، رشادت و وفاداری گروه‌های مختلف عشایر از ترک، لر، بختیاری، بلوچ، مازنی و گیلکی، در مقاطع مختلف تاریخ میهن اسلامی و بویژه در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: عشایر همواره و در طول تاریخ ایران، نماد عزت و اقتدار بوده و هستند.

رضایی گفت: سربلندی و پیروزی امروز ایران در کنار توانمندی‌های علمی و قدرت دفاعی و موشکی، مرهون فداکاری اقشار مختلف و همچنین عشایر متعلق به این سرزمین است.

وی یادآور شد: جمعیت شهدای عشایر در سراسر کشور بیش از یک هزار تن است که با حضور افتخارآفرین در جبهه‌های حق علیه باطل در دفاع مقدس تا دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) تقدیم کرده اند.

رضایی در ادامه اظهار داشت: امروز تمام دشمنان در قالب جنگ اقتصادی و انواع تحریم‌ها، به نبرد با جمهوری اسلامی آمده اند، اما مطمئناً ملت ایران با کمک دولتمردان، و با موفقیت آن را پشت سر می‌گذارد و دشمن را شکست می‌دهد.

وی افزود: در کنار جنگ اقتصادی، شبکه‌های غربی نیز با موج رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد ناامیدی و دلسردی در بین مردم هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جنگ اقتصادی سخت‌تر از جنگ نظامی نیست، به تحلیل شرایط ایران در سال‌های آغازین جنگ تحمیلی و دستاورد‌های رزمندگان در آن دوران پرداخت و گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی در حقیقت یک ائتلاف جهانی علیه انقلاب اسلامی بود.

رضایی ادامه داد: ایران در این جنگ با کمترین نیروی متخصص و تجهیزات و امکانات، با مجهزترین کشور‌های جهان وارد نبرد شد و با یاری خدا و نیروی مردمی توانست پیروز میدان باشد.

وی، باز پس گیری مناطق اشغال شده، احیای قدرت نظامی و شکست رژیم بعث عراق را از دستاورد‌های ایران اسلامی در جنگ تحمیلی بیان و اضافه کرد: دفاع مقدس یکی از بزرگترین و پرافتخارترین نبرد‌های جهان اسلام و دنیا بود و بدون شک، تاریخ پیرامون ایثارگری رزمندگان مطالب بسیاری خواهد نوشت.

رضایی با تأکید مجدد بر نقش برجسته مردم برای پیروزی در دفاع مقدس گفت: دولت اگر بخواهد در جنگ اقتصادی هم پیروز میدان شود، باید ضمن توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مدیریت صحیح منابع و معادن و تشکیل و سازماندهی کارگاه‌ها و بنگاه‌های کارآفرینی، از توانمندی و ظرفیت مردمی ۸۰ میلیون نفر جمعیت و بویژه نخبگان، جوانان و کارآفرینان با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی و بسیج، در راستای توسعه اقتصادی و کاهش محرومیت بهره گیری کند.

گفتنی است: یادواره ۳۰۰ شهید عشایری چهارمحال و بختیاری همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری (دام ظله) به این استان، در شهرکرد برگزار شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله) در ۱۵ مهرماه سال ۱۳۷۱ به استان چهارمحال و بختیاری سفر کردند.

انتهای پیام/ف

یادواره ۳۰۰ شهید عشایری چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.