سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام جوایز ویژه شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»

دو جایزه ویژه ۳۰ میلیون ریالی و پنج جایزه ویژه آثار برگزیده به انتخاب شرکت کنندگان به شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» اضافه شد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو جایزه ویژه ۳۰ میلیون ریالی به برترین اثر در بخش‌های شعر و داستان به انتخاب هیات داوران و به منظور حمایت از شرکت کنندگان جوان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»،  اهدا می‌شود.

همچنین پنج جایزه ویژه ۱۰ میلیون ریالی به بهترین آثار در بخش‌های شعر و داستان به انتخاب شرکت کنندگان در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» تعلق می‌گیرد این در حالی است که به تمام راه‌یافتگان به مرحله پایانی در صورت حضور و شرکت در کارگاه‌های حین برگزاری و نشست‌های تخصصی جشنواره مبلغ هشت میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

فرصت انتشار خارج از نوبت یک مجموعه اثر توسط انتشارات سوره مهر به نفر برگزیده در بخش داستان کوتاه، داستانک و نفرات برگزیده در بخش شعر سنتی، شعر نو و ترانه پس از تأیید مرکز آفرینش‌های ادبی نیز از دیگر فرصت‌های حمایتی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» است که به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری دفتر ادبیات حوزه هنری برگزار می‌شود.

این جشنواره ۲۷ و ۲۸ آبان ماه در شهر رشت برگزار می‌شود و دبیری علمی این رویداد ادبی را در بخش شعر سید محمدجواد شرافت و محمدرضا شرفی خبوشان در بخش داستان برعهده دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.