سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری فرد به قهرمان لیگ انگلیس پیشنهاد شد

سایت فوتبال لیگ ورلد با انتشار خبری، کریم انصاری فرد را به تیم‌های وست برومویچ و بیرمنگام پیشنهاد داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که قراردادش را چند هفته پیش با تیم المپیاکوس یونان فسخ کرد، در حال حاضر بدون تیم است، با چند پیشنهاد اروپایی روبرو شده و تلاش می‌کند تا به تیم دیگری بپیوندد.

انصاری فرد در آخرین بازی تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که به تساوی یک - یک انجامید، تک گل کشورمان را از روی نقطه پنالتی مقابل پرتغال به ثمر رساند و کاپیتان بود.

پس از ماجرای انتقال این بازیکن به ناتینگهام فارست که مبهم است و کماکان وضعیتش مشخص نیست، سایت فوتبال لیگ ورلد با انتشار ۲ خبر جداگانه نوشت: مهاجم ایرانی که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی کرد و اکنون بازیکن آزاد محوسب می‌شود، با حضور در ۲ تیم وست برومویچ و بیرمنگام، می‌تواند به خط حمله این ۲ تیم پویایی ببخشد.

ابتدا این سایت به بررسی نقاط ضعف وست برومویچ پرداخت و از جیمز کالینس و خسوس گومز به عنوان بازیکنان آزادی در پست دفاع نام برد که می‌تواند به تیم دارن مور کمک کند. در ادامه درباره کریم انصاری فرد می‌نویسد: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که قراردادش را چند هفته پیش با المپیاکوس یونان فسخ کرد، در حال حاضر بدون تیم است و با چند پیشنهاد اروپایی روبرو شده و تلاش می‌کند تا به تیم دیگری بپیوندد.

انصاری فرد در آخرین بازی تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که به تساوی یک بر یک انجامید، تک گل کشورش را از روی نقطه پنالتی مقابل پرتغال به ثمر رساند و کاپیتان بود. او سابقه بازی در لیگ‌های اسپانیا، ایران و یونان را دارد و می‌تواند به خط حمله تیم مور پویایی ببخشد.

این سایت در خصوص باشگاه بیرمنگام هم نوشت: بیرمنگام عملکرد ضعیفی در این فصل رقابت‌های لیگ یک انگلیس (چمپیونشیپ) دارد و برای خرید بازیکن باید تا فصل نقل و انتقالات زمستانی (ژانویه) صبر کند، اما بازیکنان آزادی در فوتبال اروپا وجود دارند که می‌توانند به گری مونک کمک کنند.

  • استفان ایرلند - هافبک ۳۲ ساله ایرلندی - سابقه بازی برای منچسترسیتی - استوک سیتی - استون ویلا - نیوکاسل
  • فیلیپ وولشید - مدافع ۲۹ ساله آلمانی - سابقه بازی برای نورنبرگ - بایرن لورکوزن - استوک سیتی - ماینتس

کریم انصاری فرد این ملی‌پوش ایرانی بازیکن آزاد محسوب می‌شود و قطعا می‌تواند خط حمله تیم بیرمنگام را بهبود بخشد. جذب انصاری فرد می‌تواند تیم را از تساوی‌های متوالی در چمپیونشیپ نجات دهد و در رسیدن به پیروزی یاری خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:منچستر یونایتد در پی خروج از وضعیت قرمز/ میزبانی بایرن مونیخ از هلندی‌های پرافتخار

کمک داور ویدئویی به لیگ قهرمانان اروپا هم رسید

انصاری فرد جزء ۱۰ بازیکن ارزشمند بدون تیم در فوتبال اروپا


انتهای پیام/

کریم انصاری فرد در میان غول های انگلیسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.