سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات استقلالی‌ها پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان

بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار نظر‌های مختلفی داشتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار نظر های مختلفی داشتند. 

چشمی: می توانستیم 4 یا 5 گل بزنیم

روزبه چشمی پس از برتری 2 مقابل مسجد سلیمان گفت :خداروشكر بازى را برديم اما در همان نیمه اول می‌توانستیم 4 یا 5 گل به حریف بزنیم، اما اخراج بازيكنان و مربيان كمى بازى را حساس كرد.

بازيكن تيم فوتبال استقلال در مورد داوری این دیدار گفت: درباره داوری حرف نمى زنم اما هر فردى صحنه پنالتی را ببيند متوجه مى شود من یک متر و نیم با میلاد میداودی فاصله داشتم و نمی‌دانم داور چطورى خطا گرفت. صحنه خیلی واضح بود و من فاصله داشتم سید علی داور کوچکی نیست و بازی‌های بزرگی را سوت زده است اما به نظرم خود او با تصمیماتش بازی را حساس کرد وگرنه مشكلات ديگرى نبود .به نظرم برخى اتفاقات بازى ها را به تنش مى كشد وگرنه هر دو تیم 90 دقیقه فوتبال خوبی بازی کردند سید علی داور كوچكى نيست كه تحت تاثير جو سوت بزند اما باز هم مى گويم صحنه پنالتی بسیار واضح بود و من دستم را پشتم گذاشته بودم وحتى اگر مى شد من پاهايم را هم پشتم قرار مى دادم .اينگونه شرايط در بازى مرا اذيت مى كند.

چشمی در مورد جدایی حسینی گفت: من از هيچ چيزى خبر ندارم

قائدی:به امید خدا در دیدار های آینده گل های بیشتری بزنیم 

مهدى قائدى پس از برترى 2 بر يك مقابل تيم نفت مسجد سليمان گفت :خداروشكر بازى را برديم و به امید خدا در ديدار هاى آينده بيشتر گل بزنيم و مهم پيروزى تيم بود.

او در پاسخ به اين سوال كه چرا هر بازيكنى اخراج مى شود از زمين وى مورد تشويق قرار مى گيرد گفت :اينم از بد بختى من است (با خنده )

حاجیلو: حسينى دروازه بان استقلال است و او را به هيچ تيمى نمى دهيم

اصغر حاجيلو درباره ديدار استقلال و نفت مسجد سليمان گفت :فحاشى نشنيدم و ديالوگ هايى رد و بدل شد .

او افزود :حسينى براى رفتن از استقلال با فردى صحبت نكرده و نبايد در حال حاضر اين كار را مى كرد و فكر مى كنم از روى فشار حرف از رفتن زد .

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت :حسينى دروازه بان استقلال است و او را به هيچ تيمى نمى دهيم.

حسینی: نیم فصل از استقلال می‌روم و تصمیمم هم قطعی است

حسينى پس از بازى مقابل نفت مسجد سليمان گفت :نمی‌دانم باید چه کار کنم که بازی کنم؟ در هر صورت من دروازه‌بان ملی‌پوش هستم و دوست دارم پیشرفت کنم.

او ادامه داد :نیم فصل از استقلال می‌روم و تصمیمم هم قطعی است. فتحی و باشگاه باید رضایت‌نامه من را بدهند، چون این تصمیم به سود هر دوی ما خواهد بود.

حسينى بيان كرد :باز هم می‌گویم اگر به خاطر اعتراضم نیمکت نشین هستم، از شفر عذرخواهی کرده بودم. به خاطر خودم، خانواده‌ام و اینکه می‌خواستم بازی کنم، معذرت خواستم، اما شاید موضوع چیز دیگری است.

حسينى افزود :خداروشكر بازى رو برديم و از فشار خارج شديم و توانستيم دومين برد را بدست آوريم .در اين مدت خيلى سكوت كردم و اصلا دوست نداشتم تيم محبوبم به حاشيه كشيده شود 

او ادامه داد:بعد از بازى با پارس جنوبى به شفر اعلام كردم كه چرا من بازى نمى كنم و به نوعى برخى افراد اين موضوع را بزرگ جلوه دادند و مرا مقابل هواداران قرار دادند و اعلام كردند من قصد حاشيه سازى دارم .سال گذشته خيلى زحمت كشيدم و به نوعى فصل پيش شفر بيشتر مرا به بازى مى گرفت .نمى دانم چرا پس از هفته ها به من فرصت داده نمى شود .شب گذشته با شفر جلسه اى داشتم و از غرور خود گذشتم و بابت اعتراضم از وى عذر خواهى كردم و شفر هم خطاب من به من گفت از من راضى است .ديگر نمى دانم چه كار كنم.

حسینی بيان کرد: از سال گذشته نیمکت نشین شده‌ام، در صورتی که خیلی‌ها کارهای بدتری کردند. دوست ندارم هواداران ناراحت شده یا مشکلی از طرف من بوجود بیاید اما کاری نکرده‌ام که بازى هاى لیگ و هم جام حذفی بازی به من نمی‌رسد. امیدوارم رضایت‌نامه من را بدهند، چون خسته شده‌ام.


بیشتر بخوانید:

ترکیب استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اعلام شد

تمرینات استقلالى‌ها تعطیل مى شود/ دلیل تماس جپاروف با آبی پوشان چیست؟

نفت مسجد سلیمان - استقلال تهران/ شاگردان شفر به دنبال دبل پیروزی در جنوب

طلسم گلزنى قائدی در استقلال شکست

نکته عجیب درباره ۲ بازیکن اخراجی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان


انتهای پیام / 

صحبت های استقلالی ها پس از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.