سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد؛

جهانی فکر کرده و منطقه‌ای عمل کنیم/ با پوست اندازی به عمقی بیشتر از علم دست می‌یابیم

مشکینی گفت: خلق ثروت، نوآوری و ارتقای بهره وری از اولویت های اصلی توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد خواهد بود.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم معارفه مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و تکریم عبدالرسول پورعباس با حضور طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و مدیران کل دانشگاه برگزار شد.

عبدالرسول پورعباس معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این مراسم با اشاره به حضور 13 ماهه خود در این معاونت، گفت: در بیش از یک سال گذشته مهمترین و کیفی ­ترین کاری که در طول این مدت انجام شد، ایجاد سامانه هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی «ساجد» بود.

پورعباس اظهار داشت: سال گذشته در حوزه بودجه بندی عملیاتی، استانداردسازی و سیستم های گزارش گیری هوشمند اقدامات مؤثری انجام شد و بودجه بندی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت الکترونیکی کار خود را دنبال خواهد کرد.

سنددار شدن حدود 2 میلیون متر مربع از زمین ها و ساختمان های دانشگاه آزاد

معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با بیان اینکه با اجرای سامانه های دانشگاه آزاد اسلامی، حدود 250 میلیارد تومان سودآوری داشته ایم، گفت: صرفه جویی در هزینه ها یکی از دستاوردهای سامانه ساجد بود. در حوزه املاک نیز با اقداماتی که صورت گرفت، بیش از 40 مورد مستندسازی انجام شد و حدود 2 میلیون متر مربع از زمین ها و ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی سنددار شدند.

در ادامه طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پرهیز از تمرگز زدایی در دانشگاه ،گفت: هر واحد دانشگاهی باید به قطب توسعه هوشمند منطقه تبدیل شود.

در ادامه مراسم مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از اعتماد طهرانچی به وی، گفت: بنده با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی برای پیشبرد اهداف این دانشگاه، دست یاری به سوی همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دراز می کنم و اعتقاد دارم که ما یک ید واحده هستیم و اگر به صورت تیمی فعالیت کنیم، موفق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به درختی تنومند در آموزش عالی کشور تبدیل شده است، گفت: مسیر دانشگاه آزاد اسلامی از رشد کمی شروع شد و اکنون به توسعه کیفی رسیده و برای موفقیت در این دوره نیاز به پوست اندازی دارد تا بتواند عمق بیشتری در علم داشته باشد و به انتخاب اول داوطلبان در سال 1404 تبدیل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: یکی از نقاط قوت دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دانشگاه های دولتی این است که از ابتدا بدون وابستگی به منابع مالی دولتی، روی پای خود ایستاده است.

نیروی انسانی؛ مهمترین عامل ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی

مشکینی با بیان اینکه منابع انسانی، فیزیکی و مالی سه منبع اصلی در دانشگاه است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام مأموریت اصلی خود باید این سه منبع را در کنار هم قرار دهد و استفاده درست و به جایی از این ظرفیت داشته باشد، البته نیروی انسانی مهمترین نقش را در ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

وی با تأکید بر ارتقای توانمندی نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: نگاهم این است که همه در دانشگاه آزاد اسلامی از رئیس هیأت موسس و هیات امنا تا کارمند بخش خدمات در ارتقای دانشگاه تأثیرگذار هستند، بنابراین اگر افراد جایگاه اصلی خودشان را بدانند، دانشگاه با سرعت بیشتری در مسیر ارتقا حرکت خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: خلق ثروت، نوآوری و ارتقای بهره وری اولویت های اصلی این معاونت خواهد بود و شعار ما «جهانی فکر کردن و منطقه ای عمل کردن» است، یعنی هر کسی در جایگاه خود براساس برنامه ها و سیاست ها، ایفای نقش کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.