سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف تجهیزات گرمایشی احتکار شده در نوشهر

تجهیزات گرمایشی احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال در نوشهر کشف شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: به منظور مبارزه با احتکار و قاچاق کالا ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر لوازم گرمایشی در این شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در بازرسی از انبار دپوی کالا ۴ دستگاه پکیج با مارک بوتان، ۳ هزار و ۱۸۷ قطعات دستگاه پکیج با مارک ایران رادیاتور و ۷۷ دستگاه پنل رادیاتور به مارک SGP را کشف کردند.

سرهنگ محمدی ارزش ریالی کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: انبار مورد نظر پلمب شد و کالا‌های کشف شده تحویل اداره صنعت، معدن و تجارت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه قاچاق و احتکار کالا اقدامی در جهت ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان محسوب می‌شود، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری آحاد جامعه با پلیس در توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی، مقابله با مفسدان اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز است.

انتهای پیام/ م

دستگیری قاچاقچی تجهیزات گرمایشی در نوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.