سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاکچری‌ترین غذاهای جهان در آینده‌ای نزدیک

چندش آورترین و عجیب‌ترین غذایی که گفته می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور لاکچری‌ترین غذای جهان خواهد شد، را بشناسید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوع غذای مصرفی افراد و عادات غذایی آن‌ها در کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است و این موضوع با توجه به آب و هوای جغرافیایی، فرهنگ جوامع و مزاج انسان‌ها در منطقه‌ای که زندگی می‌کنند، تعیین می‌شود.

گاهی تماشای غذا خوردن برخی از افراد در دیگر کشورها برای ما که مطابق با آئین اسلام غذای خود را انتخاب و سرو می‌کنیم چندش آور و غیر قابل باور است و البته این مسئله بیشتر در فیلم‌ها وسریال‌های خارجی به چشم می‌خورد.

بدون تردید حتی تصور خوردن گوشت برخی از حیواناتی که از دیدگاه اسلام حرام گوشت هستند و یا سرو زنده زنده بعضی از حشرات توسط غیر مسلمان‌ها برای ما که به خوردن غذاهای حلال، خوشمزه و پر طرفدار ایرانی عادت کرده‌ایم؛ سخت و عذاب آور است.

بر اساس یک نظر سنجی انجام شده حشره‌خواری در 113 کشور جهان، کاری کاملا عادی است و بر اساس آمار فوق به عبارتی بیش از نیمی از جمعیت جهان حشره می‌خورند. متخصصان بر این عقیده هستند که حشره‌ها که نسبت به وزن کم و جثه نسبتا ریزی که دارند، پروتئین بالایی داشته و  غذای لاکچری آینده در کل جهان به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.